• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Internetpagina's laden langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eline50

Gevestigd lid
Lid geworden
8 mei 2011
Berichten
224
Waarderingsscore
0
De laatste tijd laden internetpagina's erg langzaam. Nieuw tabblad gaat gewoon snel, maar als ik n van mijn favorieten wil openen doet de pc daar lang over. Ik gebruik google Chrome als browser. Er is niets verandert in de thuissituatie qua opstelling ofzo. Ik kan er niet achterkomen wat de oorzaak is. Weet iemand een oplossing?
Ik heb al diverse scans gedraaid, maar geen verbetering. (Ccleaner, Malwarebytes Anti-Malware, SuperAntiSpyware en TFC)

---------- Bericht toegevoegd op 16:56 ---------- Vorige bericht was op 13:42 ----------

Sorry :sorry:, laat maar...Had denk ik iets te maken met de update van Shockwave...Ik geloof dat het al opgelost is. :biggrin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan