• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

gmail gooit verzonden berichten in prullenbak

Status
Niet open voor verdere reacties.

basvanharselaar

Junior lid
Lid geworden
13 mrt 2012
Berichten
96
Waarderingsscore
0
Berichten die ik opstel en verzend komen inplaats van in het postvak 'verzonden berichten' in het postvak 'prullenbak' ik moet ze telkens handmatig verplaatsen naar het postvak 'verzonden berichten'. Volgens mij komen de meeste berichten wel aan. Ik vraag mij af hoe dit zo gekomen is en hoe ik dit kan oplossen ?

Kunnen jullie mij helpen ?

gr,

Bas
 
En is dit in de webapplicatie van GMail of gebruik je een emailprogramma om je GMail te lezen/schrijven?
 
Heeft het misschien verband met je malware die erop staat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het ook gehad.

Het is iets in gmail zelf.
Of je nu op je pc thuis , op je werk of in de bibliotheek zit, alle mails verdwijnen in de prullenbak.
En met dat verzenden zit je fout.
Je bericht moet in ""verzonden"" staan.
Inderdaad uit de prullenbak halen en handmatig in verzonden zetten, laat ze wel aankomen.
Staat de mail niet in ""verzonden"", dan is ie ook niet verzonden.

Wat het was ben ik vergeten, maar het is iets wat je aan en uit zetten kan.

Misschien dat je even een andere gmailaccount aanmaken kan, en dan de instellingen met elkaar vergelijkt.
Door sneupen op google of op een beter antwoord wachten.

Check check en dubbel check, want als je een belangrijke mail denkt te hebben verstuurd, is de kans groot dat de mail niet verstuurd is. Bovenaan zie dat je mail naar de prullenbak is gegaan, waar je de mail uit moet halen.
Zodra je dit doet, wordt de mail verstuurd en komt automatisch nu wel bij de andere verzonden berichten.

Super lastig als afspraken de mist in gaan door dit euvel.
Zoveel valkt er niet te configureren aan gmail.
Binnen 1 uur heb je alle opties wel onder ogen gehad.
Je kan overwegen alle opties bij langs te gaan en zodra je een optie tegenkomt die de boosdoener kan zijn de instelling te veranderen.

Zo ben ik er destijds uitgekomen.
Het is een instelling, geen malware, meekijkers of andere grappen.

Zodra je de instelling ziet, herinner je vast wel weer dat je onlangs aan die optie gezeten hebt.
Ik wel iig.
 
Bedankt voor de reactie. Op de een of andere manier stond er tussen alle filters dat berichten van mij afkomstig gelijk verwijderd moesten worden. Heb deze filter verwijderd en nu werkt gmail weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan