• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Abnormaal hoge ping.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Born2smurf

Gevestigd lid
Lid geworden
3 jul 2012
Berichten
321
Waarderingsscore
0
Hallo iedereen

Ik heb sinds kort een probleem, mijn ping piekt (dus niet constant) in spellen als BF4. Dan join ik bijvoorbeeld met een ping van 25 en als ik er 5 minuten in zit gaat hij naar 300, dan een minuut later gaat hij terug naar 70, dan klimt hij weer omhoog, compleet onstabiel dus. Ik heb dit al 2 maand maar nu is het echt op het niveau van het storende gekomen dat het te erg wordt. Er is mij wel opgevallen dat aan mijn netwerkpoort in mijn MOBO (MSI Z77A-G43) twee lichtjes branden, een groen constant en een oranje flikkerend. Ik krijg mijn internet via PowerLan (via het stroomnetwerk) en op de adapter die in het stopcontact zit branden alle lichtjes gewoon groen. Weet iemand wat het probleem kan zijn? Het stoort me echt enorm.
 
Kun je eens tijdelijk een gewone utp kabel leggen? Of de pc tijdelijk verplaatsen zodat je wel met een utp kabel aan kunt sluiten.
 
Heb et probleem al gevonden, m'n broer had iets aan staan waardoor z'n pc constant aan het uploaden/downloaden was. Heeft ie nu afgezet en het werkt weer gewoon :).
 
Was het een torent client?
Zo ja, verwijder die dan en ga Tixati gebruiken.
Die maakt namelijk alleen verbinding met internet als je iets download :)

Groeten OB1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan