• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Kan niet terug naar vorige pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

psch

Bekend gezicht
Lid geworden
28 nov 2008
Berichten
168
Waarderingsscore
0
Ik ben in het bezit van en Desktop met Windows 8.1 en Explorer 11 en Google startpagina
Ik weet niet of de oorzaak in IE 11 zit, ik kan mij eigenlijk niet herinneren dat het vroeger ook al zo was, dat je soms niet terug kunt naar de vorige pagina. Toelichting:
In google vul ik een zoekitem in en klik op ??n van de resultaten. Dat is het bijv. niet, dus wil ik weer terug naar de vorige pagina, soms lut dat wel maar soms ook niet. Dan kan ik 2 dingen doen klikken op de tab dan ben ik er uit en klik ik op "terug naar de Startpagina (Home, in mijn geval Google) en moet ik de vraag opnieuw invullen in Google, en dat vind ik vervelen. Volgens mij is dat niet altijd zo geweest.
Dus mijn vraag: waarom kan ik (soms)niet terug, ligt dat mogelijk aan ??n of ander instelling?
Mvgr,
piet
 
Klik met rechts op de betreffende link in de Google zoekpagina en kies openen in nieuw tabblad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan