• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Even Voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frenske

<font color="Green"><b>Moderator</b></font>
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
4.038
Waarderingsscore
28
Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen..... Ik ben 19 jaar en ik kom uit limburg. Ik volg de HBO opleiding Hogere Informatica. Ik zit momenteel in het 2e jaar. Ik loop nu stage bij een software bedrijf, waar ik programmeer in C++. Ik kwam dit forum tegen toen ik internet afzocht omdat ik een spyware/ virus op mijn PC had. Dankzij HijackThis is dat probleem gelukkig opgelost. :rolleyes:

Mijn hobby is muziek. Ik speel Hoorn bij een Fanfare. (mooie website he)

Groetjes,
Frans :D
 
Van harte welkom, Frenske ! :D

Wou bijna vragen "Nederl. of Belgisch Limburg" :lol: maar zag het al aan de website (idd een mooie!) van de fanfare :lol:
nou dat is wel een grote fanfare! veel leden precies!
hoorn? is dat dit?:
hoorn.htm_txt_hoorn.1.gif

of is dat zoiets uit Tirol ed dat ik me erbij moet voorstellen :lol: ?
dat ziet er wel een leuk muziekinstrument uit! moeilijk?
Fijn dat je je even voorstelde! :)


*Kingpin*
 
Hoi frenske,

En je bent van harte welkom hier. :)

frank
 
@kingpin hahah, nou je hebt het goede instrument!!!

Er is trouwens een leuke belgische internetsite over hoorns: Link

De fanfare bestaat trouwens uit ongeveer 60 leden.... (zonder drumband en jeugdfanfare).

Als je alles bij elkaar zou tellen, kom je ongeveer rond de 100 leden uit....
 
he ja :) mooie site! leuk dat ze die geschiedenis enzo er ook bij zetten, is wel interessant om dat eens te weten :D
zoveel leden amai :p wel een succes, dat kom je toch niet vele tegen denkk :D !!!

zo te zie uit het aantal soorten hoorns :eek: was het dus idd een goede gok :lol:

hehehe: alternatieve hoorn voor die-hard verslaafden op vakantoe die hun hoorn thuis vergeten zijn ofzo? :lol: ;)

hosaphonesp.jpg
 
hahahahha :D nou, dat is ook een 'Hoorn'
:lol: Heel leuk!!!

En trouwens, ik neem mijn hoorn niet mee op vakantie hoor!!!
(hoewel ik thuis vrij regelmatig speel) :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan