• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wie kan mij helpen (tegen een kleine vergoeding) om mijn webshop hoger in Google te krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marjand

Nieuw lid
Lid geworden
23 nov 2013
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Ik zoek iemand die mijn webshop beter vindbaar kan maken in Google.
Mijn webshop staat nu op pagina 13 en natuurlijk wil ik mijn webshop graag bij de eerste 10 zoekresultaten krijgen.

---------- Bericht toegevoegd op 13:09 ---------- Vorige bericht was op 18:33 ----------

Helemaal niemand?
Iemand tips waar ze me misschien wel verder kunnen helpen?
 
Hoi Marjan,

Het is alweer enkele maanden geleden dat je dit bericht hebt gepost. Ik vroeg me af of je nog altijd hulp nodig hebt. Ik kan je hierbij namelijk helpen. Uitgangspunt voor mij is dat ik er in eerste instantie niet zo veel aan hoef te verdienen, het gaat me momenteel vooral om de ervaring. Mogelijk kan ik je ook nog helpen met andere manieren om meer conversie te krijgen.

Groeten John
 
Hoezo reclame...

Send with mobile device
 
Je bedoelt John73.

Ik vind zijn reden om te reageren valide genoeg om niet als reclame te stempelen. Ook al is het expres een account aanmaken, maar let wel: op een oud topic reageren is weer niet gewenst. Ik laat het tijdelijk staan om TS de kans te geven om op te reageren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok.

Send with mobile device
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan