• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

email synchroon maar probleem met de map concepten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hara_mo

Vaak hier
Lid geworden
9 feb 2009
Berichten
596
Waarderingsscore
0
Hey

Ik heb IMAP gebruik om ervoor te zorgen dat op elke apparaat hetzelfde staat. Dus als ik iets verwijder op de smartphone, dan moet dat ook verdwijnen op de laptop (uitgetest map postvak in en werkt in beide richtingen (iphone en outlook 2010 op laptop).

De conceptenmap vond ik eerst niet in outlook, maar dan heb ik deze kunnen toevoegen. Dus als ik een email opsla op de iphone, dan zie ik 'm ook in outlook.

Maar als ik in outlook een email aan maak en in het veld 'aan' staat het desbetreffende emailadres. Vervolgens sla ik de email op, dan verwacht ik dat ik deze email zal vinden in de concepten map van dezelfde emailadres maar dat is niet zo.

Ik vind 'm wel in de 'outlook gegevensbestand' , dit is een ongebruikte account in mijn outlook, met mappen : postvak in, concepten, verzonden items en verwijderde items.

Hoe kan ik outlook zo instellen dat elke email die ik opsla in de conceptenmap terecht komt dat onder de zelfde emailadres staat als dat ik de email voor maak?

Ik wil dat het emailen 100% synchroon verloopt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan