• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Google chrome scrollbalk loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaccoboy

Junior lid
Lid geworden
23 mei 2012
Berichten
66
Waarderingsscore
0
Ik heb sinds pas een irritant probleem met chrome.
Om de zoveel tijd loopt de rechter scrollbalk vast en doet dan niks meer .
Ik moet dan met het trackpad van de laptop de balk vastpakken en naar beneden slepen of anders moet ik de browser minimaliseren en maximaliseren wat ook het probleem verhelpt , maar het komt elke keer weer terug.
Dit was eerst niet en ligt duidelijk aan chrome.
Dit is een irritant probleem en daarom even kijken als andere browsers dit ook hebben maar internet explorer heeft dit niet en ook firefox heeft dit irritante probleem niet.
Dit probleem is zo irritant dat ik die google chrome er af gedaan heb.:fit:
Op internet lees je hier niks over en het is duidelijk dat google dit probleem niet wil zien of onderkent.
Wie hebben dit probleem nog meer?
Dit is duidelijk een google probleem.:biggrin:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jij leest er op internet niets over. Ik ook niet (na een korte zoektocht). En toch geef jij Google de schuld?
Misschien ben jij de enige met dit probleem? Dan hoeft het niet per se aan de browser zelf te liggen. Misschien ligt de oorzaak bij een extensie in Chrome? Extensies installeer je meestal zelf, maar soms komen ze er 'zo maar' op, wanneer jij een gratis programma installeert en snel op Volgende...volgende klikt.
Daarom bij alle software kiezen voor de geavanceerde installatie en niet voor de snelle installatie, zelfs niet wanneer de snelle installatie aanbevolen wordt!
Wanneer je kiest voor de geavanceerde installatie krijg je namelijk meestal te zien wat voor extra's er mee ge?nstalleerd worden in de vorm van toolbars of extensies, waar jij waarschijnlijk zelf niet voor zou kiezen. En op dat moment kun je nog de vinkjes weghalen voor die extra's.

Je hebt de browser Chrome nu verwijderd van je laptop.
Mocht je Chrome toch weer gaan installeren en er (na verloop van tijd) problemen mee krijgen, dan kun je Chrome terugzetten naar de oorspronkelijke instellingen. Daarvoor klik je op de knop 'Google Chrome aanpassen en beheren' (die staat rechtsboven); daarna klik je op Instellingen.
In dat venster klik je (helemaal onderaan) op 'Geavanceerde instellingen weergeven...'.
Je scrolt weer helemaal naar beneden en klikt dan op de knop 'Browserinstellingen herstellen'.
 
Ik heb geen enkele extensie geinstalleerd behalve die shockwave wat er op staat.
Zonder shockwave kun je niks met videosites.
Dit probleem kon ik niet oplossen.
Scrollbalk loopt vast na bezoek van websites en staat dan vast.
Raar dat er verder niemand is die dit herkent.
chrome is bigshit
 
Gebruik je Windows 64-bit - kijk dan ook eens naar Cyberfox, dat is Firefox, maar dan in geoptimaliseerde 64-bit versie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan