• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Foto's van Facebook downloaden, GEEN eigen Facebook of van een vriend.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasperp

Gevestigd lid
Lid geworden
6 aug 2010
Berichten
372
Waarderingsscore
0
Ik wil graag foto's van een facebook account downloaden, welke geen eigendom is van mij zelf of een vriend.
Weet iemand een tool?
 
Wat bedoel je precies met downloaden?

Foto's op webpagina's kun je over het algemeen downloaden met rechts-klik en dan opslaan.
Maar dan moet je deze natuurlijk wel kunnen zien. Staan ze op een afgeschermd profiel, dan kun je die niet zien en dus niet opslaan.
 
Dat kan bij die Facebook account ook, echter schiet dit natuurlijk niet op bij een profiel met honderden foto's.
Die ik allemaal wil downloaden.
Het profiel waarvan ik wil downloaden, is openbaar. Het is alleen NIET mijn eigendom, nog dat van een vriend.
En ook niet van iemand die ik persoonlijk ken, een vriendverzoek mag dus ook niet.
Ik heb inmiddels al een mogelijkheid gevonden:
1.In de browser de pagina bron weergeven.
2.Dan alles selecteren, en plakken in Jdownloader.

Echter is deze optie niet ideaal.
Ten eerste niet omdat elke foto dan in 3 resoluties binnenkomt. 1 van de eigenlijke afbeelding en 1 van de thumbnail. (waarvan zou die 3de afbeelding zijn?).
Ben eigenlijk alleen geinteresseerd in de grootste.
Ten 2de er ook een aantal andere afbeeldingen van het profiel worden meegenomen. (bv. Emoticons e.d. ,deze micro rommel hoef ik natuurlijk niet)

Dus hopenlijk heeft iemand een betere optie!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan