• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mailgroep aanmaken in Windows Live Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janky

Nieuw lid
Lid geworden
9 apr 2013
Berichten
18
Waarderingsscore
0
Beste leden,

Kan een van jullie mij vertellen hoe ik een mailgroep aan kan maken in Windows Live Mail.

Bij voorbaat mijn dank,

Janky
 
In Windows Live Mail wordt zo'n mailgroep een Categorie genoemd.
De leden van die mailgroep (Categorie) moeten al in je lijst met contactpersonen staan.
Als ze daar al staan, kun je een nieuwe categorie gaan maken.
Dat kan ik jou helemaal gaan uitleggen, maar om mij veel typewerk te besparen geef ik je een link: http://www.seniorweb.nl/artikel/42169/windows-live-mail-contactpersonen-beheren

Het aanmaken van de categorie begint in die handleiding bij stap 6.
Mocht je er met die handleiding toch niet uitkomen, vraag dan gerust verder!

Succes!
 
Dat doe je als volgt:
1. in het hoofdscherm klik je, links onderin, op "contactpersonen";
2. in het nu verschenen scherm klik je, in de menubalk, op "categorie";
3. je geeft de categorie een naam, bijvoorbeeld "familie";
4. je kiest alle contactpersonen uit de lijst die in de categorie horen (ctrl vasthouden en klikken op de juiste namen) en
5. je klikt op "OK". De categorie is aangemaakt!

Onder het kopje "Contactpersonen" aan de linkerzijde van het scherm is nu een nieuwe categorie, "familie", verschenen.

Als je nu een mail naar iedereen wilt versturen hoef je in de "aan"-regel alleen "familie" in te tikken om de categorie te kunnen selecteren.

edit: H, te langzaam! In de link die Porrelaar gaf staan ook plaatjes, misschien is dat iets duidelijker. Succes :smile: !
 
Porrelaar en Elbie79 bedankt voor jullie snelle reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan