• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laptop met systeem fouten

Status
Niet open voor verdere reacties.

frederique555

Nieuw lid
Lid geworden
9 dec 2013
Berichten
21
Waarderingsscore
0
Hallo,

Onlangs op men laptop kon ik plots geen internet meer gebruiken en er ook geen verbinding meer met maken. Zelfs niet met wifi-stick of internetdraad rechtstreeks in men laptop zit. Dus stak ik hem binnen bij een computerwinkel om deze te maken. Blijkbaar zat deze vol systeemfouten en dit zou rond 250 euro kosten. Daarmee wachtte ik om hem te laten repareren vanwege de hoge prijs. Men vraag is nu of ik dit zelf niet kan maken? Systeemherstel en formatteren heb ik al geprobeerd maar dit lukt ook niet. Wat ik kan ik nog doen?
 
Indien je tijden de bootfase op funktietoets F11 gaat tokkelen, start de recovery installatie op.
Dan kan je kiezen voor installatie naar staat van nieuwaankoop.

Let wel, dan wordt de gehele systeempartitie geformatteerd, dan is alles wat er nu op staat weg.
Dus persoonlijke data eerst naar een veilige lokatie kopi?ren.
 
Indien je tijden de bootfase op funktietoets F11 gaat tokkelen, start de recovery installatie op.
Dan kan je kiezen voor installatie naar staat van nieuwaankoop.

Let wel, dan wordt de gehele systeempartitie geformatteerd, dan is alles wat er nu op staat weg.
Dus persoonlijke data eerst naar een veilige lokatie kopi?ren.

Als ik op f11 duw gebeurt er jammer genoeg niks ik zie wel bij het opstarten dat er f12 voor een boot menu en f2 voor setup menu is, of kan het een andere toets zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan