• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

You tube filmpjes wegzetten in een forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits45

Gewaardeerd
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
1.595
Waarderingsscore
2
I wil You tube flimpjes in een forum zetten, maar dat lukt niet
Ikzelf zie het filmpje wel op mijn laptop als ik het filmpje heb weggezet in het forum
Maar op een andere computer krijg je slechts de ingesloten code van You tube te zien
Hoe los ik dit op?

---------- Bericht toegevoegd op 03:15 ---------- Vorige bericht was op 02:28 ----------

Ik krijg dit te zien van het door mij weggezette You tube filmpje op een andere computer
Op mijn eigen laptop krijg ik WEL het filmpje te zien


[youtube]<object width="640" height="480"><param name="movie" value="//www.youtube-nocookie.com/v/T0Q6zOMnQIs?version=3&amp;hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="//www.youtube-nocookie.com/v/T0Q6zOMnQIs?version=3&amp;hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" width="640" height="480" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>[/youtube]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
is het niet zo dat je voor [youtube] de vermelding video moet neer zetten !
[VIDEO=youtube]
[/VIDEO=youtube]
 
is het niet zo dat je voor [youtube] de vermelding video moet neer zetten !
[VIDEO=youtube]
[/VIDEO=youtube]

Dit heb ik nu uitgeprobeerd, maar helpt niet
Ik zie zelf wel het filmpje op mijn laptop maar op een andere laptop niet.
Dan krijg ik gewoon weer de ingesloten code
 
Op dit forum dien je dit te gebruiken: [NOPARSE][/NOPARSE]

En van de YouTube kopieer je van rechts naar links tot het =-teken.
 
Laatst bewerkt:
Er staan een stuk of TIEN = in de code
Welke =?

---------- Bericht toegevoegd op 10:21 ---------- Vorige bericht was op 10:16 ----------

Ik zie dit staan

Wens je als dank voor de goede hulp een donatie te doen? Kijk dan hier

Ik wil graag tegen betaling geholpen worden via teamviewer8 en skype
Kan dit?
 
test .....
[video]<object width="640" height="480"><param name="movie" value="//www.youtube-nocookie.com/v/T0Q6zOMnQIs?version=3&amp;hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="//www.youtube-nocookie.com/v/T0Q6zOMnQIs?version=3&amp;hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" width="640" height="480" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>[/video]

---------- Bericht toegevoegd op 10:32 ---------- Vorige bericht was op 10:31 ----------

lukte dus niet !!
 
[video=youtube;T0Q6zOMnQIs]https://www.youtube.com/watch?v=T0Q6zOMnQIs[/video
code zonder haakje sluit, met krijg je filmpje als hieronder.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier snap ik niks van
 
http://www.youtube.com/watch?v=T0Q6zOMnQIs

Dit is de url van het filmpje van jou bij youtube. Elk forum heeft (indien aanwezig) een eigen video tag (ligt aan de software die ze gebruiken) of een filmsymbool bij het reageren, code bij NCF is tussen haakjes [video] [/video en sluit teken ] of het voorbeeld van Abraham.
Kopieer de url bij youtube, klik bij het reageren op de tag/symbool en bij het verzenden van je bericht is je koppeling van het filmpje geplaatst.

test zonder de tags te sluiten om de codes te zien:
[yt]T0Q6zOMnQIs[/yt
[yt]T0Q6zOMnQIs[/yt]
het voorbeeld van abraham54 is alleen de code na de = teken voldoende

@Emi: let alleen op de Url en dan had youw test ook gelukt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Abrham schrijft na de = teken
Maar er zijn ongeveer 10 = tekens in de embedcode
En Abraham schrijft van rechts naar links kopieeren
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wij zeggen hetzelfde.

Kijk eens goed naar de url en dan is bij het kopi?ren van recht naar links het gemakkelijkst.
 
de volgende lap tekst heb jij geplaatst en je kopieer enkel wat in het vet vermeld sta , het overige heb je dus niet nodig !
[youtube]<object width="640" height="480"><param name="movie" value="//www.youtube-nocookie.com/v/T0Q6zOMnQIs?version=3&amp;hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="//www.youtube-nocookie.com/v/T0Q6zOMnQIs?version=3&amp;hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" width="640" height="480" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>[/youtube]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik dit weglaat in mijn forum.
[youtube] [/youtube]
Dan lukt het
Je kunt dan het filmpje normaal zien, maar Niet als je niet bent ingelogd
 
Welke forumsoftware gebruik je.
En dat gasten dan niet gebruik kunnen maken van die video heeft met de rechten voor de ongeregistreerden te maken.
 
phpbb2

---------- Bericht toegevoegd op 08:16 ---------- Vorige bericht was op 08:04 ----------

Dit is de naam van mijn forum
http://drebroeders.forum2go.nl/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan