• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

google chrome wordt niet automatisch geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

rol12567

Vaak hier
Lid geworden
27 jul 2013
Berichten
522
Waarderingsscore
0
Ik heb altijd google chrome op mijn pc gehad.
Nu heb ik het al een aantal maat verwijderd en weer opnieuw geinstaleerd. Dit ging altijd goed. Echter vandaag heb ik chrome verwijderd en deze wordt nu niet meer autonatisch gedownload en geinstalleerd. Hoe kan dit? Zijn er bestanden achter gebleven? Heeft het te maken met het fijt dat ik chrome tegelijk verwijderd heb met het verwijderen van kaspersky? Bij het verifieren blijft hij hangen lijkt wel.

Kan ik ergens rechtstreeks het .exe bestand downloaden?

---------- Bericht toegevoegd op 20:02 ---------- Vorige bericht was op 14:03 ----------

www.google.nl/intl/nl/chrome/browser/

als ik op de knop download chrome heb geklikt en acepteer en installeren heb goedgekeurd. Wordt er tweede kleine internet explorer geopend. Daar blijft het hangen. Op de oorspronkelijke pagina komt nog wel de melding hartleijk dank voor het installeren van chrome. Echter chrome is niet geinstalleerd.

---------- Bericht toegevoegd op 17:51 ---------- Vorige bericht was op 20:02 ----------

Wouter dit is een andere computer hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wouter werkt chrome staat er weer op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan