• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Content op een website laten verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

t0b1as

Bekend gezicht
Lid geworden
10 aug 2012
Berichten
138
Waarderingsscore
0
Hallo!

Een bekende van mij staat al erg lang op een website met niet heel prettige informatie over hem.
Ik merk dat hij er toch meer mee zit dan hij verteld en vroeg me af of het mogelijk is om hier wat aan te doen.

Het gaat om de volgende link:
http://oplichting.wordpress.com/2009...erts/#comments

Nu weet ik zelf dat niks wat hier geschreven word waar is, ik heb namelijk in het bedrijf gewerkt. Ik zal hier veder niet op ingaan want dat is vast niet interessant voor jullie.

Er staat ook op de site dat er een post over hem is op opgelicht.nl, dit klopt niet en hier is nooit een post over hem geweest(u kunt dit zelf controleren).

Nu vraag ik me af, is er iets wat hier tegen gedaan kan worden? Het is erg vervelend voor de man aangezien deze website als eerste word weergegeven wanneer je zijn naam intypt op google.

Met vriendelijke groet,

Tobias
 
Aan de webmaster van de betreffende site opdracht geven om de info te verwijderen, melden dat er anders aangifte volgt wegens smaad. Bij niet voldoen aan het verzoek tot verwijdering daadwerkelijk aangifte doen.
De link werkt trouwens niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aan de webmaster van de betreffende site opdracht geven om de info te verwijderen, melden dat er anders aangifte volgt wegens smaad. Bij niet voldoen aan het verzoek tot verwijdering daadwerkelijk aangifte doen.
De link werkt trouwens niet.
http://oplichting.wordpress.com/2009/10/25/prodect-bv-bert-f-alberts/
Sorry, dat is de juiste link. Ik heb het idee dat de website is opgezet door een aantal mensen die een hekel hebben aan de man.

Hoe kom ik erachter wie de webmaster is?
Bedankt voor je info!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is een subdomein van wordpress.com en dus niet direct herleidbaar. Je kunt vanzelfsprekend wel vinden van wie wordpress.com is: klik. Er staat zelfs een "abuse" email adres in...
 
je kunt ook op deze site een Wordpress weblog rapporteren voor misbruik. Of Wordpress er ook iets mee doet, betwijfel ik. Ik zie dat het betreffende weblog niet echt actief meer is. Helaas doet Wordpress niets aan inactieve accounts
 
Bedankt voor jullie hulp! Ik zal is kijken of ik reactie krijg wanneer ik ze mail.

Hartelijk bedankt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan