• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

internet valt constant weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamerjer

Nieuw lid
Lid geworden
3 jan 2014
Berichten
3
Waarderingsscore
0
hallo,

ik heb de laatste tijd veel last van internet dat constant wegvalt normaal een spel downloaden via steam gaat heel moeilijk

mijn internet valt er om de zoveel seconde er weer af hier op de computer en het begint heel irritant te worden

ik heb draadloos internet maar op mijn kamer heb ik een netgear box die het signaal opvangt, versterkt en doorstuurt naar mijn computer met een internet kabel, dit ging best goed maar nu heb ik mijn pc helemaal opnieuw geherinstalleerd en nu valt het internet heel vaak weg, ook heb ik soms het vermoeden dat als ik mijn mobiel met het internet verbindt dat mijn computer dan ook sneller wegvalt van het internet echt heel vervelend, en aangezien ik qua internet problemen niet heel veel verstand heb heb ik uw hulp nodig, wat is hier de oorzaak van en hoe kan ik dit verhelpen?

(sommige meldingen die ik krijg als ik bij het internet probleem oplossen klik krijg ik te zien)

Lan verbinding heeft geen geldige IP-configuratie

of het externe apparaat of de externe bron accepteert de verbinding niet

en soms ook iets met de dns server reageert niet

ik weet niet hoe dit allemaal kan en wat ze hier precies mee bedoelen maar ik wil het graag verhelpen want het is vervelend als het internet er steeds maar af valt (op mijn laptop heb ik hier helemaal geen last van en op de mac beneden ook niet)
de provider en het internet die ik heb is UPC horizon

iemand enig idee?



mvg, gamerjer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan