• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

livingsin

Nieuw lid
Lid geworden
4 jan 2014
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Ik ben ten einde raad.

Ik had een internetverbinding van KPN en ben overgestapt naar Online. De opleveringsdatum was 2 januari.
Op 3 januari heb ik het modem van KPN weggehaald (ik had nog steeds internet), en het modem van Online aangesloten. Alles werkte, er kwam alleen geen internet binnen. DSL werkte naar behoren, en zelfs de draadloze verbinding kwam tot stand, zonder internet echter. Vervolgens sloot ik het KPN modem weer aan, en wat blijkt, via deze modem komt er WEL internet binnen.
Ik heb toen gekeken op whatismyip.com, en daar stond dat het internet van KPN binnenkwam. Dit is al vreemd want mijn abonnement bij KPN zou al beindigd moeten zijn.

Dus ik besloot de klantenservice van Online te bellen. Zij vertelden me dat ik het aderpaar moest verwisselen. Dus dit heb ik gedaan. Maar toen kwam er niet alleen geen internet binnen, maar ook geen DSL signaal. Dus het aderpaar maar weer terug verwisseld, en voila, er was weer een DSL signaal. Maar helaas, geen internet.
Nu uiteindelijk het KPN modem weer aangesloten, en dus heb ik weer internet. Bij de online klantenservice weten ze niets.

Wie weet wat er aan de hand kan zijn?!
 
dit zegt online provider


alt tekst 2Installatieservice

Installeren is eenvoudig zelf te doen. Loop je alsnog ergens tegenaan en kan de klantenservice je ook niet helpen? Dan sturen wij een monteur.
 
Als het naar behoren werkt is het ook makkelijk zelf te doen, maar dit is niet het geval. En ik hoop het eerst zelf/met behulp van klantenservice uit te vinden, want een monteur is niet goedkoop.
 
Haha zo grappig was ik precies bij mij van KPN naar online. bel ze opnieuw en zeg datmijn internet het niet doen dan regelen ze het komen ze naar je toe.

Succes!
 
Zonder daar verder kosten voor in rekening te brengen?
 
Hm, ik zal er eens naar informeren als ze maandag bellen. bedankt!
 
En anders toch heel simpel? Zo lang je KPN het doet, laat je die draaien. Op het moment dat je KPN het niet meer doet zijn ze er eindelijk achter dat je geen klant meer bent en kun je de apparatuur van Online inzetten.
Een rekening hoef je niet te verwachten van KPN, want je hebt je abonnement opgezegd, toch? Heb je daar een bevestiging van?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan