• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bij toepassing Easy Transfer komen alleenoude email-mappen mee

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.197
Waarderingsscore
50
Met Easy Transfer worden in Outlook 2007 alleen verouderde email-mappen geimporteerd: vanaf 2011 tot medio oktober 2013(!)
Als ik probeer de archiefmap van O.E. apart te laten importeren in de W7 pc loopt de zaak enigszins vast. op z'n best komen w??r die oude mappen binnen.
De vraag is of bij deze handelingen kennelijk verouderde mappen ergens opgediept worden, en hoe ik dat kan corrigeren.

Ook zou ik tijdelijk alleen Outlook op de oude pc kunnen installeren, gangbaar maken, en de PST-bestanden kopieren. Wel een gedoe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je geen Outlook op de oude computer hebt, hoe kun je dan met Easy Transfer de PST-bestanden overzetten?

Het meest simpele in dit geval is Outlook 2007 op de oude PC installeren, daar de import doen vanuit Outlook Express en dan de PST-bestanden overzetten. Lijkt wel een gedoe, maar volgens mij ben je nu al veel langer bezig :wink:
 
Nou, dat bleek recent dus wel te kunnen: EasyTransfer zette alles over (behalve de correcte mappen) Inmiddels had ik Outlook ook op de oude pc gezet, en een nieuwe easy Transfer laten werken. Alles loopt als een zonnetje inmiddels. Nu probeer ik op die oude XP een W 7 te installeren, daar weren door M.S. weinig bezwaren tegen gemaakt. Dan kan mijn echtgenote weer met dezelfde doorgaan (klein model dat op een plank past).FJS
 
Een PST-bestand wordt aangemaakt door Outlook. Als je recentelijk wel met Easy Transfer een PST-bestand hebt kunnen overzetten, dan heeft op de originele computer een keer Outlook gedraaid. Dat kan niet anders.

Mooi dat het inmiddels allemaal goed loopt.
 
dat zou best kunnen, het was ook al een tweede handsje van een bedrijf. Zo'n 10 cm hoge HP.
fjs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan