• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Oude emails in Hotmail overzetten naar nieuwe blauwe Outlook in de zelfde computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertos11

Nieuw lid
Lid geworden
27 okt 2011
Berichten
21
Waarderingsscore
0
Goede morgen.
Probleem 1:
Vanuit de oude computer Dell D830 met windows 7 via export alle oude emails vanuit Hotmail (in D830 met nog ALLE goed werkende adressen!) overgezet naar de nieuwe computer Dell E6250 met ook windows 7 naar de Hotmail. De import/export functie in Outlook is TOT NU TOE EN MET MIJN KENNIS niet in staat om de emails over te zetten van de Hotmail naar Outlook die beiden in de E6520 staan.
Bij de installatie van de nieuwe Outlook in 6520 werden de Hotmail email adressen aangemaakt en zijn goed te ontvangen/verzenden. Om de deze email adressen OOK in de reeds genstalleerde Hotmail van 6520 aan te maken was NIET meer mogelijk en werden bij de aanmaak niet geaccepteerd. VRAAG: HOE ZET IK DIE OUDE EMAILS VANUIT HOTMAIL OVER NAAR OUTLOOK DIE BEIDEN IN 6520 STAAN?

Probleem2:
In de nieuwe Outlook kunnen geen mails worden verzonden met uitsluitend mijn nickname emailadres ZONDER mijn werkelijke naam erbij aan te hangen. Dus de ontvanger leest: Van: werkelijke naam@hotmail.nl namens Acacius114 VRAAG: HOE KTIJG IK DIE "werkelijke naam" ERUIT / ERAF ?
Groetjes: Bertos11
 
Volgens mij als je je hotmailaccount toevoegt in je outlook account download hij opnieuw alle mails en mappen.
 
Ja frankw, die procedure ligt al ver achter mij. Ik zou dan mijn account moeten verwijderen en dan opnieuw weer aanmaken in mijn blauwe nieuwe outlook.??
Op mijn oude computer Dell D830 staat nog steeds de oude Hotmail met veel oude emails. Op de andere Dell 6520 werd de nieuwe blauw outlook gezet. Daar stond al een oude Hotmail. Ik was wel instaat via in-en export de oude emails vanuit de oude Hotmail in D830 over te zetten in de oude Hotmail in D6520. Probleem nu is om de emails over te zetten van de oude Hotmail naar de blauwe Outlook. De ex-import werkt niet van oud naar nieuw volgens mij!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan