• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Reboot.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lombok

Junior lid
Lid geworden
29 nov 2013
Berichten
33
Waarderingsscore
0
Door een reboot van mijn harde schijf ben ik mijn mailadressen kwijt geraakt en heb geen backup, hoe krijg dit weer terug?

Sent from my SM-T210 using Nationaal Computer Forum mobile app
 
heb je 1 pc of 1pc en een laptop of nog andere pc,waar emails werden op ontvangen
 
Wat bedoel je precies met "door een reboot van mijn harde schijf"?
 
Ik moest mijn pc reboten omdat er een file miste en hij niet kon opstarten. Ik 2 pc maar een is van mijn vrouw die haar eigen emailadressen heeft(emancipatie heet dat), draai met Windows 7 64 bits en ben een digibeet.

Sent from my SM-T210 using Nationaal Computer Forum mobile app
 
Dat is waarschijnlijk geen rebooten geweest, maar een hersteloperatie. De vraag is of je als herstel hebt gekozen voor "Terug naar fabrieksinstellingen".

Kun je nog nagaan wat je precies hebt gedaan?
 
Ik heb F11 ingedrukt toen is die een poos aan de gang geweest en daarna moest ik alles opnieuw aan software instaleren.


Sent from my SM-T210 using Nationaal Computer Forum mobile app
 
Allemaal bedankt voor uw antwoorden en zal mijn verlies nemen.

Sent from my SM-T210 using Nationaal Computer Forum mobile app
 
Wat je hebt uitgevoerd, is een "terug naar fabrieksinstellingen". Dat betekent dat de computer wordt teruggebracht naar de staat waarin deze de fabriek verliet. En aangezien er toen geen bestanden (mail, tekst, foto's of wat dan ook) van iemand op stond, ben je dus alles kwijt.

Een harde les, dat wel. Maar denk eens na over een back-up voor de volgende keer...
 
Laatst bewerkt:
Ik zal naar deze raadgeving luisteren en morgen een aparte harde schijf aankopen tenslotte en ezel stoot zich niet tweemaal aan de zelfde steen. Nogmaals bedankt voor de ondersteuning m.vr.gr.



Sent from my SM-T210 using Nationaal Computer Forum mobile app
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan