• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Google niet meer oproepbaar vanuit IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

imkeren

MS Windows10 64 bit
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
1.290
Waarderingsscore
7
Ik kan via Internet Explorer Google niet meer oproepen. foutbericht 'navigatie naar deze website geannuleerd'.
wat kan hiervan de reden zijn ?
 
Ik denk dat het beveiligingssysteem van IE Google site geblokkeerd heeft, maar hoe hier uit geraken ?
 
Navigatie naar Google uitgeschakeld in Internet Explorer, waarom ?

Ik kan via IE Google niet meer oproepen; het foutbericht zegt dat de navigatie voor deze site is uitgeschakeld, te wijten aan de vergrendeling van het veiligheidscertificaat door Internet Explorer.
Hoe kan ik dit verhelpen en wat is de oorzaak ?

Gtjes
 
@ imkeren: niet steeds een nieuwe discussie openen over hetzelfde probleem. Ik heb de discussies nu samengevoegd.
Bovendien alles verplaatst naar het forumonderdeel Internet.

Vraag: loopt de klok op je computer (die staat rechtsonder in je scherm) nog wel gelijk? Als die klok de verkeerde datum en tijd aangeeft, dan kan dat voor problemen zorgen met veiligheidscertificaten.
 
Klok is exact de tijd. Gtjes
 
Hoe roep jij Google op?
Doe het eens zo. Type in de adresbalk: www.google.be
En druk dan op de Enter-toets.
Krijg je dan ook een foutmelding?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een wonder...........ik had www.google.be als home pagina in IE geplaatst en werd niet geactiveerd; ook in de URL balk werkte het niet !
Via uw link = ok ; overgebracht naar home pagina en ok ! Verklaring ??????????????????????

---------- Bericht toegevoegd op 12:54 ---------- Vorige bericht was op 12:46 ----------

Het probleem lijkt toch niet volledig opgelost; ik kan nu een pagina oproepen via Google, maar de entry points in de resultaten kan in niet aanklikken. raar
.
 
Je hebt duidelijk meer problemen met Internet Explorer.
Misschien eerst maar eens Internet Explorer opnieuw instellen:
Klik in de menubalk van Internet Explorer op Extra; dan op Internetopties.
In het venster "Internetopties" klik je op het tabblad 'Geavanceerd'.
Klik dan onderaan in dat venster op de knop 'Opnieuw instellen' en volg de aanwijzingen op je scherm.
 
Bedankt Porrelaar : ik denk en ik hoop dat dit de perfecte hint is................voorlopig werkt alles perfect

Hl erg bedankt en tot een volgende.

Imker
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan