• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

PostvakIN van WindowsLiveMail verdubbelt alle mails.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lieve

Senior
Lid geworden
17 jun 2004
Berichten
3.869
Waarderingsscore
44
Heel raar: deze namiddag werd mijn mailbox (Windows Live Mail) van mijn skynet.be adres, overspoeld met mailtjes: mijn eigen, al gelezen, e-mails.

De mails die er al in zaten (zelfs van 2012) werden nogmaals binnen gehaald!. Weten jullie hoe dat kan komen?
Ik heb mijn mailbox volledig leeggemaakt en nu is het gestopt.
Wat is dat geweest?
 
Afgelopen week bemerkte een heel goede kennis van mij precies hetzelfde.
Hij gebruikt ook Windows Live Mail en was ten einde raad en wou het e-mailadres bij zijn provider maar niet meer gebruiken.

Nadat ik op EXtra>Accounts en zijn zijn account bij Ziggo had geklikt zag ik bij eigenschappen dat er een vinkje stond bij het achterlaten van een kopie van de mail die binnengehaald wordt.
En dat betekent dat een standaard e-mailaccount bij een provider ineens vol kan komen te staan, doordat de ruimte bij lange na niet zo groot is als bij webmeilhosters.

Haal jij dat vinkje ook weg - dan blijft de inbox gewoon funktioneren en krijg je geen dubbelle mails als de provider zelf jouw inbox opschoont.
 
Ach zo... Het was dus mijn mailbox bij skynet.be die vol zat en die automatisch werd leeggemaakt in mijn Windows Live Mail postvakIN ?

Vroeger was het zo dat wanneer ik een mail binnenhaalde die verdween bij skynet. De laatste jaren blijft elke mail ook bij skynet zichtbaar. Ik vond dat positief, maar nu al wat minder.
Tenzij ik geregeld op skynet.be mijn inbox ga opschonen zal ik dat beter ook uitschakelen dan.

---------- Bericht toegevoegd op 08:28 ---------- Vorige bericht was op 07:43 ----------

Op Skynet.be kreeg ik dit schermpje te zien. Kan dus kloppen
image.php


---------- Bericht toegevoegd op 09:06 ---------- Vorige bericht was op 08:28 ----------

Hij is zelfs niet leeggemaakt zie ik nu... want er zitten nog meer dan 3000 mail in mijn mailbox op Skynet.be (heet nu blijkbaar Belgacom Mail)

De vernieuwing zal een kopie nodig gevonden hebben zeker... We zijn alleszins goed geschrokken gisteren toen we de toevloed aan mails niet konden stoppen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan