• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.188
Waarderingsscore
50
Sinds kort heb ik Office en ook Outlook 2010. Dan moet ik mail ophalen door eerst te klikken op "verzenden/ontvangen"en dan nog eens op "alle mappen verzenden/ontvangen".
In eerste instantie wordt mijn mail namelijk gecontroleerd door "mailwasher" (die dus a.h.w. bij de server kijkt wat er is) en als ik (na eventueel weggooien ongewenste mail) naar Outlook (oudere versie, of O.E. met Windows XP) ga haalde die meteen de mail op. Is dat normaal, of doe ik iets verkeerds?
 
Ik moet dus 2 x iets aanklikken eerst in de balk met Bestand / Classic / Verzenden ontvangen:

20f4v0n.jpg


en dan nog eens op die dubbele enveloppe met "Alle mappen verzenden / ontvangen". Vraag mij af of dat standaard is?
 
Tot nu toe 429 lezers, daar moeten toch een paar Outlook gebruikers bij zijn, zo groot is de concurrentie toch niet? Inmiddels wel "ontdekt"dat ik met F9 (soms) de mail kan openen. Maar heel erg bedrijvig is het in dit forum nu ook weer niet. FJS
 
Als jij mailwasher ertussen hebt zitten, wil je niet dat Outlook de mail ophaalt vrdat de mail gezien is door mailwasher. Dus ja, dit gedrag is normaal.

En F9 werkt inderdaad, afhankelijk van de focus van dat moment.

Kijk hier eens naar.

En dat het even duurt voordat er een reactie komt... tja... het is geen aangenomen werk, h, maar een hobby. En soms gaat het aangenomen werk voor :wink:
 
Dank je wel. 't Valt mij op dat ik meestal alleen antwoord krijg van deskundigen, maar er zijn toch ook veel lezers van dit draadje die alleen maar even hoeven te kijken hoe dat bij hen gaat. Dat punt van mailwasher: lijkt me zeer waarschijnlijk. Toch vind ik het een prettig programma.Ja, en van de lijst van sneltoetsen kende ik er uiteraard maar een paar. Nogmaals h.d. fjs
 
Maar je krijgt toch liever een antwoord waar je iets aan hebt? Kennelijk heeft niemand anders de moeite genomen om even voor je na te zoeken. En nee... ik gebruik geen Outlook... :smile:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan