• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

MP3-speler niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

computus

Gewaardeerd
Lid geworden
18 mei 2005
Berichten
1.064
Waarderingsscore
0
Ik heb een mp3 speler gekocht van onduidelijk merk maar krijg die niet zichtbaar in Deze Computer'.

Weet iemand hoe je dat oplost?

Alvast dank

Wim
 
een mp3 van een onduidelijk merk?

heb je al eens andere usb poorten gebruikt?
heb je al eens een andere computer gebruikt?

maakt hij connectie met de computer of niet?
heeft je computer het stuurprogramma genstalleerd of komt hij tot daar niet eens?
 
een mp3 van een onduidelijk merk?

heb je al eens andere usb poorten gebruikt?
heb je al eens een andere computer gebruikt?

maakt hij connectie met de computer of niet?
heeft je computer het stuurprogramma genstalleerd of komt hij tot daar niet eens?

Dank voor je reactie.

Hij installeerde wel een stuurprogramma, dus hij herkende hem wel maar hij is niet zichtbaar.

Ik heb meerdere usb-poorten geprobeerd en de computer opnieuw opgestart.

---------- Bericht toegevoegd op 12:50 ---------- Vorige bericht was op 12:21 ----------

Het probleem is opgelost. Het bleek dat de micro-card corrupt was.

Dank voor de reactie.

Groet,

Wim
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zou zeggen heb je al eens het stof uit je usb geblazen en uit je usb poort? dat kan ook al helpen

als je een beetje engels kan kan je hier eens kijken het gaat hier niet om een mp3 maar wel om een usb gerelateerd apparaat. En sinds je een probleem hebt en het niet werkt is het zeker het proberen waart :p
 
Dank voor je reactie maar het probleem is inmiddels opgelost, zie boven.

Groet,

Wim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan