• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Kan deze pc mijn wensen aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

leleisaan

Nieuw lid
Lid geworden
27 feb 2014
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik ben op zoek naar een desktop voor redelijk licht gebruik en voor weinig geld, echter heb ik er vrij weinig tot geen verstand van (vooral van hardware en specs weet ik echt 0)

Nu heb ik mij wat verdiept in betrouwbare en redelijk up to date pc's en kwam ik all snel bij de Dell 755/760 serie uit. Deze pc's worden de beste (zaken) pc's van ene paar jaar gelden genoemd en vraag mij af of deze ook aan mijn wensen kan voldoen vandaag de dag.

Heb de volgende pc op het oog:

Dell Optiplex 760 SFF Core2Duo E8400/2GB/160GB/DVD/W-COA

Intel Core2Duo E8400 3,0GHz
2GB DDR2
160GB SATA
DVD-RW
Onboard sound
Onboard video
Onboard 10/100/1000Mb LAN
8x USB
1x parallel, 1x serieel
1x PCI low profile
1x PCI-E low profile
Windows Vista business COA


graag wil ik er de volgende dingen op kunnen:

- Tekenprogramma's als Autocad, Revit en Archicad kunnen runnen (ben niet zo moeilijk met soms een lagje hier en daar oid). Dit zal denk ik het zwaarste zijn wat ik op de pc zou willen runnen. Hier een link naar een spec sheet van zo'n programma: http://knowledge.autodesk.com/suppo...rements-for-Autodesk-Revit-2014-Products.html
- mogelijkheid om eventueel 2 monitoren tegelijk erop te hebben dmv extended desktop.
- Fatsoenlijk dingen tegelijk kunnen runnen (bijv: Spotify i.c.m. internet pagina's en n van bovengenoemde tekenprogramma's en word)
- Nieuwste monitoren kunnen er gewoon op neem ik aan?
- Is windows 7 hier op mogelijk en runt dat een beetje?

- Ga er NIET op gamen en miss 1 of 2x wat groots(>1gb) downloaden met een torrent.

Mocht het niet kunnen lukken op deze pc, waar moet ik dan op letten wil ik zorgen datik een pc vind di dat wel doet?

Graag hoor ik jullie mening :).


BVD

---------- Bericht toegevoegd op 16:17 ---------- Vorige bericht was op 16:08 ----------

Had deze ook nog gezien:

Dell Optiplex GX320 desktop Duo Core

Intel Pentium D Duo Core @ 3.0Ghz


1 GB DDR2 geheugen (max. 4GB) --> ka hem met bijbetaling laten uitbreiden naar 2 gb)


80 GB SATA-harddisk


Snelle DVD speler ingebouwd


Zeer mooie compact systeem


Deze is ook een stuk goedkoper nog dan de pc die in de OP staat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn al zeer oude pc's, kan je niks deftig mee doen. Vul a.u.b het lijstje in bij aanschaf & advies zodat wij voor jou een op maat gemaakte pc kunnen samenstellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan