• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

"Services starten" tijdens opnieuw installeren duurt al 5 uur...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rdejavu

Nieuw lid
Lid geworden
2 mrt 2014
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Goede middag, bijna avond!

Voor mijn vriend ben ik zijn Asus laptop opnieuw aan het voorzien van Windows 7 Home Premium door middel van een legale CD met daarop het programma.. Vanuit het opstarten de installatie gestart, alles liep voorspoedig toen ik rond 12 uur hier aan begon vanmiddag..

Sinds hij bij de stap: Services starten, is gekomen is hij daar nog steeds mee bezig.. Ik zie wel activiteit, hij start opnieuw op en je hoort de CD die bezig is..

Hoort dit, is hij vastgelopen?

HELP?!
 
Heb je eerst de twee Windows partities (niet de recovery-partitie) verwijderd?
Zodat mogelijke rootkits ook zijn verdwenen en heb je er ook voor gezorgd dat het notebook losgekoppeld was van het internet?
 
Ik weeet nu dus niet meer wat ik gedaan heb dus ik ga de installatie opnieuw uitvoeren, kun je me doorverwijzen naar een site waarop duidelijk staat hoe die 2 te verwijderen? top dat je reageerd trouwens!

---------- Bericht toegevoegd op 18:44 ---------- Vorige bericht was op 18:43 ----------

De installatie voer ik trouwens uit nadat ik met het opstarten BOOTMRG te zien kreeg, alle tips geprobeerd maar niets hielp dus vandaar de her-installatie

---------- Bericht toegevoegd op 18:47 ---------- Vorige bericht was op 18:44 ----------

http://www.itvraag.nl/index.php/win...tallatie-handleiding-van-windows-7-uitgebreid

Dit is de site die ik wil gaan volgen voor een gehele schone installatie zodat de laptop weer helemaal als nieuw functioneerd.....

---------- Bericht toegevoegd op 19:28 ---------- Vorige bericht was op 18:47 ----------

Installatie opnieuw gestart en alle partities verwijderd, verdere problemen of als het lukt meld ik later. Er zit in ieder geval schot in de zaak..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan