• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvdbdod

Junior lid
Lid geworden
24 feb 2014
Berichten
51
Waarderingsscore
0
Ik heb windows 7 ultimate geinstalleerd, daarna outlook 2010
Van mijn vorige outlook 2007 had ik een outlook reservekopie gemaakt.
NU staan mijn contacten wel in Outlook, maar als ik een mail wil schrijven en op AAN klik kan ik in het adresboek niets vinden.

Wie heeft er een tip voor me?

groeten, Kees
 
Je vraag is verplaatst naar Internet, E-mail en Messengers.
 
Was de vorige versie een engelstalige en de huidige een nederlandstalige of omgekeerd? In de engelstalige versie heet het adresboek 'contacts', mogelijk dat je die map kunt vinden in de mappenlijst? Dan kun je daarna de inhoud daarvan overzetten naar je adresboek.
 
Heb je het Outlook.pst bestand nog van Outlook 2007?
 
Heb je het Outlook.pst bestand nog van Outlook 2007?

Ja,
dat heet Outlook reservekopie, het type is "outlook-gegevensbestand"
en de grootte is 1.78.649 kb

Helpt dit?

bvd, Kees.
 
Nee, het Outlook.pst bestand - daar zit alles in wat in jouw Outlook 2007 aanwezig was: alle e-mails (verzonden & ontvangen; adresboek, agenda enz.

Ben je in het bezit inderdaad van dat bestand, dan dien je dat in Outlook 2010 te importeren.
Meer info: http://support.microsoft.com/kb/287070/nl
 
Als met rechts klikt op de map Contactpersonen en dan met links op Eigenschappen, kun je volgens mij ergens aangeven "Gebruik als adresboek".

Kijk anders hier eens of je probleem ertussen staat.
 
Ik weet niet hoe jij aan dat gegevens bestand bent gekomen.

Outlook.pst
zit standaard in Windows in C:\Users\kvdbdod\AppData\Local\Microsoft\Outlook
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe jij aan dat gegevens bestand bent gekomen.

Outlook.pst
zit standaard in Windows in C:\Users\kvdbdod\AppData\Local\Microsoft\Outlook

Ik heb in Outlook 2007 een backup gemaakt omdat ik windows XP wilde vervangen door Win 7

gr.k
 
Indien je die XP PC nog hebt, zoek daarin dan naar het Outlook.pst bestand.
 
Laatst bewerkt:
Dat PST bestand is al ingelezen, alleen wordt Contactpersonen niet herkend als Adresboek. De contacten staan er wel in (zie bericht #1). Ik denk niet dat het opnieuw inlezen van hetzelfde PST bestand gaat helpen...
 
allen hartelijk dank voor jullie hulp!
het adresboek werkt, ik weet echt niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, was zelfs alweer van plan om alles te verwijderen en met een schone schijf te beginnen.
Het bestand gemaakt met Windows Easy Transfer heb ik nog.

groeten, Kees.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan