• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

WeekendHumorVideo

  • Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum
Hausen Flight Days RC Airshow / Hausen am Albis Switzerland October 2015:
gigantische (schaal 1:15) Airbus 380 - RC-gecontroleerd.

 
Dat is nog eens leuk speelgoed.
Kost je wel wat tijd om het goed te besturen, maar dan vermaak je je er ook wel even mee :biggrin:
 
Mooi man!
 
ik was vorige week bij iemand
die was bezig ook deze schaal vliegtuig te maken ,maar dan 4 motorig proppeller
zo mooi he
net als dit filmpje van abraham zo mooi dat het je het kan maken ,en ook nog vliegen !!!!!
 
Ik probeerde een geweldige BBC Parodie te posten, maar de YouTube video speelt niet af op deze site wegens een identiteitsfout.
Op mijn forum is er overigens geen enkel probleem met deze video.

Daarom post ik nu de link, zodat jullie alsnog via YouTube zelf van de parodie kan genieten:

The Real Housewives Of ISIS
 
Laatst bewerkt:
 
Heavy Equipment - Inexperienced drivers - car got into an awkward position - Truck Crash

 
Zeldzame video van Russische hacker

 
Onzinnige verkeersdeelnemers - of je er aan ergeren of om erover te lachen - twee uitersten van de keuzes de je kan maken.

 
da gebeurt dus in Rusland waar men dus gewoon het rood licht aanziet voor groen ....of men kent gewoon de betekenis niet van het rood licht !!
 
da gebeurt dus in Rusland waar men dus gewoon het rood licht aanziet voor groen ....of men kent gewoon de betekenis niet van het rood licht !!

Het duurt langer of toch korter - hier gaat het ook gebeuren, let maar op.
Komt mede doordat auto's zoveel veiliger zijn geworden en bestuurders zich ook veilig voelen in hun bolide.
 
da gevoel heb ik toch niet als ik op de weg ben ...ik zie hier om de haverklap door de ingevoerde een overtreding begaan ...ik ben zeker gene racist maar vraag me dikwijls af of zij hun rijbewijs niet gekocht hebben want van de verkeeregels kennen ze dus niets of zo goed als niets ...hier ziet men een fietspad aan voor een inrijstrook naar rechts om maar 1 overtreding te noemen ...het mooie er van is dat de smurfen aan het kruispunt stonden voor het rood licht en de overtreder gewoon lieten begaan !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou dat is nog eens mooi speelgoed.
Vooral de helikopter vind ik mooi.
Toch bizar wat een kracht of snelheid zulke dingen kunnen hebben
 
Vind dit speelgoed toch echt wel kick!
 
Nu even geen humor maar wel iets spectaculairs:
Highlights Float Out QUANTUM OF THE SEAS at Meyer Werft Shipyard

Die tewaterlating via een ander gezichtspunt:

Time lapse Quantum of the Seas Float Out

 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan