• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

logon met vingerafdrukscanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

golfeur

Bekend gezicht
Lid geworden
5 jan 2008
Berichten
118
Waarderingsscore
0
Een vriendin heeft een Packard Bell/Ipower met Vista en vingerafdrukscanner. Bij aankoop in de winkel hebben ze de gebruikerslogon beveiligd door vingerafdrukscan. De scanner is echter problematisch en je moet soms verschillende minuten proberen eer de vingerafdruk herkend wordt.
Hoe kan ik deze tijdens de gebruikerslogon desactiveren?
Ik heb schrik dat, als ik de scanner uitschakel in het configuratiescherm, de logon niet meer werkt en je de pc niet meer opgestart krijgt.

Rudy
 
Ik zou naar de winkel gaan en je probleem uitleggen. Ik zou hier mijn tijd niet instoppen aangezien het niet jouw schuld is dat zei fouten maken.
 
Als de computer met Vista is gekocht, is de computer al enige tijd oud. Ik neem niet aan dat er vandaag de dag nog (nieuwe) computers met Vista verkocht worden.

@Golfeur: ik weet niet hoe je Engels is, anders moet je hem maar laten vertalen: KB899626
 
als de computer al zijn garantie verloren is dan sleept het probleem dus al heel lang aan?
 
De notebook is inderdaad 4 jaar oud.
Ik zal de " Remove fingerprint logon" proberen.

Bedankt voor de hulp.

Rudy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan