• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

XP wil niet meer starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwl

Nieuw lid
Lid geworden
13 mrt 2014
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Ik heb een probleem met mijn HP laptop, deze draait op windows XP SP3 en wil sinds kort niet opstarten:

Anderhalve week geleden werd ik getroffen door het politievirus. Daarna heb ik de onderstaande probleem.. echter heb ik in de tussentijd wel het politievirus kunnen verwijderen met windows defender offline maar het onderstaand probleem blijft bestaan...

Als ik mijn computer opstart krijg ik meteen het scherm "windows kan niet goed worden gestart......." waar ik een keuze kan maken voor diverse veilige modus opties.
Bij VM/VM met netwerkmog/VM met opdrachtpromt sluit de computer af en kom ik weer op hetzelfde begin scherm terecht.
Bij de optie laatste bekende juiste config/windows normaal starten krijg ik eerst het windows logo te zien voordat de computer weer opnieuw opstart waardoor ik weer in het begin scherm komt.

ik ben ook via f8 in de VM gekomen resultaat hiervan is:
Bij VM/VM met netwerkomg/VM met opdrachtpromt/opnieuw opstarten/ ==> Zelfde probleem als hierboven
Bij logboekregistratie voor opstart/Actieve directory terugzetten...==> comp sluit af en komt weer terug in de VM
VGA modus/laatst bekende juist confi/Foutopsporing/windows normaal starten/ ==>eerst windows logo daarna, computer afgesloten en weer terug naar VM
Automatisch opnieuw opstarten bij systeemcrash uitschakelen ==>Hier krijg ik een blauwe scherm met foutcode: STOP: 0x0000007B (0xF79C3534, 0xC0000034, 0x00000000, 0x00000000)

Met andere worden ik kom niet uit de VM!! Is mijn BIOS misschien verkeerd ingesteld???
 
kwl,

:welkom: bij de NCF!!

De topic is al redelijk "oud" kan je aangeven of het probleem nog speelt?
 
Dit topic is meer dan een half jaar oud, Rubensky... Gelieve hier wat meer op te letten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan