• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Oud emailadres

Status
Niet open voor verdere reacties.

kawarobot

Gewaardeerd
Lid geworden
11 feb 2010
Berichten
1.874
Waarderingsscore
4
Hallo,

Windows Live Mail 2011 word geopend met een niet meer bestaand e-mail adres.
Waar kan ik dat veranderen?
 
Kan je de vraag wat beter specificeren? Je logt toch in bij live mail?
 
Dat gaat automatisch als ik reageren wil.
Bijvoorbeeld op Fodzoeker. Een plaatselijk Forum.
Er staat een envelopje in het item en wanneer ik daar op druk komt Windows live Mail.
Die draait op een niet meer bestaand E-mail adres en dat wil ik veranderen.

---------- Bericht toegevoegd op 13:57 ---------- Vorige bericht was op 13:56 ----------

532ae5957ae01-Error_home.nl.PNG


---------- Bericht toegevoegd op 13:59 ---------- Vorige bericht was op 13:57 ----------

Mijn ook oude niet meer in gebruik zijnde hotmail doet het wel.
532ae609eb7c0-hotmail_wel.PNG
 
Nu begrijp ik het het is een account instelling. Hier vind je hoe je een account kan verwijderen en aanmaken. Lukt het niet dan moet je dit even zeggen dan help ik je verder.
 
Bij uw voorbeeld staat alleen aanmaken.Niet verwijderen.
De gangsters van Ziggo hebben tijdens een geschil mijn e-mailadressen vernietigd.
Bij 'live mail' in 'start' krijg ik op mijn andere oude mail adres wel toegang.
Nu het kawarobot@home.nl nog veranderen!
Waar moet ik daarvoor zijn?

---------- Bericht toegevoegd op 12:37 ---------- Vorige bericht was op 18:20 ----------

In mijn laatste staat nu wat in het blauw.
Wat doe ik nu?

---------- Bericht toegevoegd op 10:28 ---------- Vorige bericht was op 12:37 ----------

Zo als hierboven begrijp ik het zelfs niet:eek:
Mijn vraag is;
hoe verwijder ik mijn kawarobot@home adres.
Kan niet inloggen want het bestaat niet meer.
 
Log in op de Ziggo site en dan kan je daar al je e-mailinstellingen beheren, zoals het veranderen van wachtwoorden, het verwijderen van een e-mailadres en het aanmaken van een nieuwe e-mailadres.

In ieder geval noteer wel alles goed - zodat je die gegevens ook bij de hand hebt indien je een nieuw account aanmaakt in Windows Live.
 
Ik krijg voortdurend dat de gebruikersnaam gecontroleerd moet worden.
Kom er niet in dus.

En toen was er licht :agree:
Andere naam,ben binnen!

---------- Bericht toegevoegd op 13:54 ---------- Vorige bericht was op 13:47 ----------

Krijg alleen de keuze om de gebruikersnaam danwel het wachtwoord te wijzigen.
532d87a78176b-ziggo.PNG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ingelogd kan ik alleen mijn 'contactgegevens','gegevens voor wachtwoordherstel','gebruikersnaam' en 'wachtwoord' wijzigen.
Hoe nu verder?
'Gebruikersnaam' geeft geen inzicht welk e-mail adres er achter zit en bij 'klantgegevens' staat al het nieuwe adres.

---------- Bericht toegevoegd op 16:29 ---------- Vorige bericht was op 16:18 ----------

Heb ook een niet recent hotmail account waar ik account-alias @home al veranderd heb in @gmail.
Dacht dat daardoor bij Live-Mail het @home adres weg zou zijn.Maar mooi niet dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet ook binnen Mijn Ziggo naar "Mijn instellingen" gaan en dan "E mail kiezen". Hier kun je de e-mailadressen, die je bij Ziggo onder je gebruikersaccount hebt aangemaakt, beheren. Het hoofd Ziggo e-mailadres kun je niet verwijderen. Kijk ook eens op http://ziggo-gebruikers.nl/forum/index.php
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij gaat het er gewoon om dat er in Windows Live Mail een adres van Ziggo geconfigureerd staat dat niet meer bestaat...

KPN heeft hier wel een handleidinkje van.
 
@Mennomulder; 'Mijn instellingen' komt niet voor in de keuze's.
@Gollem; ik kom direct op Live-mail en heb daar niet de mogelijkheid tot 'E-mail account toevoegen'.
 
Ik denk dat het inderdaad een slapend account betreft omdat ik geen abonnee meer ben van Ziggo.
 
@Mennomulder; 'Mijn instellingen' komt niet voor in de keuze's.
@Gollem; ik kom direct op Live-mail en heb daar niet de mogelijkheid tot 'E-mail account toevoegen'.

Hoe komen die accounts die er nu instaan dan in Live mail, Robert? Dat is toch niet vanzelf gebeurd?
En als we het over Live-mail hebben, dan hebben we het toch over Windows Live Mail?
 
We hebben het inderdaad over Windows.
Ik denk dat ik een hotmail adres aan een @home heb gekoppeld.
Vergeet af en toe zelfs waar ik woon dus wat ik exact gedaan heb is gissen.
Zoals je gemerkt heb weet ik niet zo veel van computers dus een fout is zo gemaakt.
Ik heb Windows Live Mail nooit gebruikt als mail-adres.
Heb een boekje met gebruikersnamen en wachtwoorden waar dat voor nodig is en Live Mail komt daar niet in voor.
 
Zoals je gemerkt heb weet ik niet zo veel van computers dus een fout is zo gemaakt.
Ik heb Windows Live Mail nooit gebruikt als mail-adres.
Een echte digibeet dus :), Windows Live Mail is een E-mail-programma net zoals MS Outlook, Outlook Express en Thunderbird !
 
Dat Outlook was me vl te ingewikkeld.
Was abonnee bij Ziggo dus @home mailadressen tot er teveel werd gerekend door die fijne firma.
Dat mondde uit in contractbreuk en blokkering van m'n Mailadressen.
Gebruikte destijds Mail nog niet zoveel maar dit zou niet mogen.
Ik denk dat ik een @home adres gekoppeld heb aan een @hotmail.
En als ik nu iets wil openen komt Live Mail naar voren en daar staat dat @home adres.
Met als tweede het hotmail account,wat ik niet meer gebruik.
Dus dat zou ik veranderd willen hebben.
 
Nee,helaas niet Gollem.
@home kan ik niet openen en bij het Hotmail account staat de gebruikersnaam van @home ook niet meer in de lijst.
53344625c8348-outlook.PNG

53344683f3bf4-home.PNG

Nu eerst even posten dan weet ik wat er staat voor de uitleg.

---------- Bericht toegevoegd op 16:43 ---------- Vorige bericht was op 16:41 ----------

De onderste post staat de @home naam.
Waar ik overigens in hotmail niets mee kon.
 
Aha... nu is het duidelijk.

Klik met links op het tandwieltje (rechtsboven)
Klik met links op "Meer e-mailinstellingen"
Klik op "Je e-mailaccounts"
Hier zou je dan je @home-adres moeten kunnen vinden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan