• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

lightroom voor windows vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

maggiesoep

Gevestigd lid
Lid geworden
5 nov 2008
Berichten
234
Waarderingsscore
0
Is er een versie lightroom voor windows vista......

weet iemand dit.....
 
wat geeft er bij u een error ...
het downloaden zelf of het opstarten van deze setup.exe
ik kon deze probleemloos downloaden ...
**omdat ik nu enkel met de Win8.1 werk kan ik deze niet gaan installeren maar denk dus dat jij deze setup.exe met rechts dient aan te klikken om deze dan als een administrator te kunnen starten .
 
heb ik al geprobeerd ...krijg steeds op het laatst deze melding......capture-20140326-110816.jpg
 
blijkt nu dat lightroom dient aangekocht te worden ...dit pakket bevat dus geen erkende installer en daarom dat deze installatie niet volbracht kan worden ...
nogthans komt deze rechtstreek vanaf de Adobe download site zoals we kunnen zien bij het nemen van de link bericht #2
 
zou er misschien nog ergens een link bestaan.....iop een of andere downloadsite..

in ieder geval heel veel dank voor je hulp....xxx
 
dat van unlock ad ik ook al gevoden maar is niet van toepassing ... het ligt niet zozeer aan de computer maar eerder aan het feit dat we dus een verouderde versie wensen te gebruiken ( althans jij dan ) dit terwijl Lightroom 5 al uit is ..
de Lightroom 5 kun je een maand gratis gebruiken , nadien kun je beslissen of je deze wenst aan te kopen of niet ...
m.a.w. ook de oudere versies zijn niet gratis te gebruiken en daar ligt volgens mij dan ook het probleem ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan