• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

e-mails verzenden vanuit Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erick

Gewaardeerd
Lid geworden
17 mei 2007
Berichten
1.359
Waarderingsscore
3
Hoi,

Momenteel ben ik bezig om mijn mailverkeer vanuit Hotmail en Windows Mail te verplaatsen naar Outlook 2007. Het binnenhalen van de mail verloopt volgens mij prima, alleen komen mails die ik verstuur niet verder dan de map 'Postvak UIT'. Heeft iemand een idee wat ik aan de instellingen moet veranderen om dit werkend te krijgen?

Het probleem doet zich zowel voor bij mijn hotmail-adressen in Outlook als bij de e-mailadressen horende bij websites.

Tenx :)

---------- Bericht toegevoegd op 16:03 ---------- Vorige bericht was op 14:25 ----------

Het werkt inmiddels, maar bij een van de accounts (Hotmail/outlook.com) krijg ik de volgende melding:

De naam van de map Notities (alleen deze computer) overschrijdt de maximale ondersteunde lengte van 30 tekens. Wijzig de naam van de map en synchroniseer de map vervolgens opnieuw.

De aangeduide map kan ik nergens vinden. Hoe los ik het probleem op? De melding komt telkens binnen bij het verzenden/ontvangen van mail in Outlook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan