• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

skype heeft geen aanmeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

chucky1962

Gewaardeerd
Lid geworden
9 okt 2009
Berichten
1.293
Waarderingsscore
0
wie oh wie kan me helpen ik heb skype genstalleerd als ik hem opstart zou je kunnen inloggen met je microsoft account of faceboek maar ik krijg alleen het blauwe skype scherm met niets erin wie heeft hier een oplossing voor


Skype.png
 
Welke browser veroorzaakt dit dan?
 
Ik had dit afgelopen week ook, en opnieuw installeren hielp niet. Maar na het opruimen van malware e.d. met hulp van dit forum functioneert ook Skype weer.
(Ik heb alleen geen idee of het een met het ander te maken had.)
 
Ik heb weer zo'n leeg skype-scherm. Het werkte weer doordat ik een herstelpunt had gebruikt - waarmee een oudere versie werd neergezet. Vanochtend kreeg ik de mededeling dat ze mijn Skype-ervaring gingen verbeteren. Met als resultaat dat hij het niet meer doet.

Ik heb ook Chrome, wat kan ik hier dan aan verhelpen?
Ik heb Skype 6.14.0.104

Als ik op de link met old versions klik, krijg ik hele oude versies?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Verwijder chrome eens, en kijk of skype dat nog doet na een herstart.
 
Maar eigenlijk wil ik Chrome niet kwijt - is er ook een andere optie?
 
Nee op dit moment even niet... Ik wil dit even uitsluiten of dit aan Chrome ligt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan