• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Office Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

fahen

Gevestigd lid
Lid geworden
7 sep 2013
Berichten
438
Waarderingsscore
0
Hoe krijg ik adressen en verder gegevens zoals concepten, emailaccounts gemporteerd naar mijn nieuwe Outlook?
 
Heb jij uit jouw vorige Windows het Outlook.pst bestand gekopieerd?
En over welke Outlook versie heb jij het nu?
 
Dit is een aanvulling, ik krijg het met geen moegelijkheid voor elkaar, CSV bestand of niet, hetutlook wil niet importeren
 
Wil je nu eerst de vragen uit mijn vorige bericht beantwoorden?
 
Office Outlook 2007, dat heb ik opnieuw genstalleerd en dan krijg ik de melding bij het openen dat er een nieuwere versie op mijn pc is genstalleerd geweest enz., dus in Configuratiescherm Outlook 2007 toegevoegd en nu heb ik de adressen ook niet meer in de oudere versie, kortom het lukt dus niet, verder komt er geen mail binnen en mijn alternatieve email adres is dan ook fahen@outlook.com, graag naar dat laatste mail adres.
 
Heb je een nieuwere computer en de oude nog of heb je Windows opnieuw genstalleerd?
 
ik heb alleen Outlook opnieuw genstalleerd, er komt ook visueel geen mail binnen, ik hoor wel het ingestelde signaal maar zie de mails niet, dus b.v. de testmail van Outlook komen ook niet binnen.
 
Dan wordt het helemaal vreemd, want dan had Outlook in principe alles moet herkennen van de vorige Outlook.
Want dat zit allemaal opgsloten in het Outlook.pst bestand.

Mogelijk dien je de Mapopties aan te passen.
Het Outlook.pst bestand vind je standaard in C:\Users\fahen\AppData\Local\Microsoft\Outlook
 
Het kan ook zijn dat PST hier staat, mits jij gebruikt maakt van een pop3 server. Dan staat die hier: C:\Users\jouw naam\Outlook-gegevensbestand\ en anders staat die op de plaat die Abraham aangeeft.
 
Het kan ook zijn dat PST hier staat, mits jij gebruikt maakt van een pop3 server. Dan staat die hier: C:\Users\jouw naam\Outlook-gegevensbestand\ en anders staat die op de plaat die Abraham aangeeft.

Ik heb de bestanden gevonden op de plaats die Abraham aangaf, hartelijk dank daarvoor.

fahen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan