• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Waarom ben je blij?

Wordt dat oppassen - ik zit nog bij Ziggo maar Ziggo wordt opgekocht door UPC!
En dan gaat de combinatie verder onder de naam, jawel, Ziggo.
 
Ik ben blij als ik mensen kan helpen met problemen :)
 
Omdat Lars vandaag 3 doelpunten heeft gescoord als laatste man! Bingo!
 
omdat mijn laptopje weer werkt na een plotselinge BIOS crash en het was niet eens na een update. Laptop was dood. Gelukkig BIOS reset was afdoende. Maar dat was wel schrikken
 
Omdat nu eindelijk mijn platte dak is gerepareerd. Bij elkaar heeft het 8 maanden geduurd voordat het zover was. De laatste (derde) dakdekker die ik in de arm nam, hield zich gelukkig wel aan de afspraken. De emmers (om het lekwater op te vangen) zijn opgeruimd. Laat het nu maar regenen!
 
Ik ben blij voor de mensen die een one+ one willen kopen dat je nu geen invites meer nodig hebt , maar minder blij dat het bijbehorende besturingssysteem Syanogenmod verkocht is aan Micromax, en dat zal mss problemen geven!
Ik wens jullie allemaal een Gelukkig en voorspoedig 2015
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik word blij als mijn baas morgen zegt dat mijn contract verlengt wordt in een vast contract
 
Ik ben blij dat ik weer een nieuwe klus binnen heb om een website te maken. :) lekker bijklussen dus
 
Gister nieuwe baan gekregen :D

10 euro per uur, reiskosten en reisuren vergoedt en hoef bijna niets te doen. Tijdens het werk kan ik gewoon studeren etc. dus helemaal prima
 
JES IK BEN WEER TERUG OMGWTFBBQ? Hihi, ik denk dat sommige hem wel snappen
 
OMGWTFBBQ = a meaningless acronym which most often stands for "Oh My God What The Fuck Barbeque." It most likely originated on Something Awful (somethingawful.com). It can be interpreted simply as gibberish, or used when one wants to emphasize one's own incoherence, lack of understanding, or to mock others.

It usually has an air of mockery, specifically with regard to teenagers who a lot of use three-letter acronyms.
Example #1 (def: incoherence)

Computer Nerd #1: I mean, just because it's https doesn't mean it's fucking legit
Computer Nerd #2: Yeah, I'm sure those idiot script kiddies would love to get their hands on a secure server so they could grab some more AOL passwords before they hit up the child pr0n
Non Computer Nerd: OMGWTFBBQ please kill me
Example #2 (def: mockery)

Teenager #1: so i was all like, stacy, if u want a loser like steve for your boyfriend go ahead!!!!
Teenager #2: lol
Teenager #3: omg i can't believe u said that!!
Cynical Generation X-er: OMGWTFBBQ

Bron
 
Ik ben ook terug, weet alleen niet voor hoelang ;)
Mijn moeder moest zo nodig alweer een hernia krijgen... Maarja de toetsperiode zit erop dus heb weer tijd!
 
OMGWTFBBQ = a meaningless acronym which most often stands for "Oh My God What The Fuck Barbeque." It most likely originated on Something Awful (somethingawful.com). It can be interpreted simply as gibberish, or used when one wants to emphasize one's own incoherence, lack of understanding, or to mock others.

It usually has an air of mockery, specifically with regard to teenagers who a lot of use three-letter acronyms.



Bron

Neh, ik had het meer over Thenewboston. Hij maakt programmeer tutorials op youtube en daar gebruikt hij het best vaak in. Hij kent meer dan 40 programmeertalen en hij kan ook heel veel andere dingen.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan