• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen Windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giedoke

Vaak hier
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
909
Waarderingsscore
4
Halo kan iemand mij hiermede helpen , ik heb de Laptop van mijn kleindochter hierbij de hand met een probleem , dat is een Laptop Hp Aspire die had een fout en die heb ik helemaal terug moeten instaleren met XP , maar nu komt het alles ging goed en toen ik een update wilde doen dat gaat niet meer nu , is daar een andere oplossing voor?
mvgr
 
dan zal het aan het feit liggen dat de ondersteuning voor xp difinitief gestopt werd 4 dagen geleden !
 
dat zal wel zo zijn , is daar geen andere oplossing voor , wat ik nu ook zie ik kan geen AVG Free
meer binnen krijgen
 
Heb je soms XP genstalleerd met de internetkabel aan de laptop verbonden?
 
ja dat heb ik gedaan
 
Halo om systeempartitie terug te verwijderen moet ik dat dan niet met een Floppy Fdisk verwijderen ?
en is er dan alles niet weer af , dan moet ik alles terug herinstaleren ?
 
No, dat kan allemaal vanaf de setup.
Of gebruik jij soms een nLite versie?
In dat geval kan je de systeempartitie inderdaad via een bootfloppy van win98 of zo verwijderen.
G-Parted is ook een optie.
 
Te laat net gedaan met herinstalleren , alles is goed gegaan maar nu krijg ik het volgende probleem
ik krijg geen geluid meer en nog een paar fouten en dat was vorige keer niet .
 
Daar moet je de drivers voor te installeren ;) via de HP site die bij de betreffende laptop horen.
 
Het is wel een Acer Laptop Aspire 1700.
 
bezie deze link dan eens ...http://www.acer.be/ac/nl/BE/content/drivers
je dient notebook aan te klikken ...> aspire > 1700> en al je drivers verschijnen hier daarna ..zoals je kunt zien in de printscreen ..
534e9dd9c46f3-Ashampoo_Snap_2014.04.16_17h11m42s_004_.png
 
Halo EMI ik heb die .http://www.acer.be/ac/nl/BE/content/drivers geopend en alles gaat goed , als ik het stuurprogram wil openen dan loopt de muis vast en ik zie dan de zandloper draaien dan moet ik terug herbeginnen maar dat blijft altijd zo ?
 
je dient eerst met de chipset driver te beginnen ..
nadat die geinstalleerd is mag je pas al de anderen ophalen !

---------- Bericht toegevoegd op 13:01 ---------- Vorige bericht was op 12:59 ----------

opmerking de zandloper geeft aan dat deze dus met een bewerking bezig is ..jij dient dan geduld te hebben .
en zeker niet nogmaals op de download button te klikken !
 
waar kan ik die chipset driver halen?
 
bekijk het printscreen eens tegoei en de pagina waar dat je naar verwezen werd in bericht 15....!
 
Dat heb ik gedaan en ik heb stuurprogramma geopend maar dan zie ik nergens die screen staan?
eventueel doe ik iets foutief maar ik weet miet wat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan