• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen Windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik herhaal ..
je dient naar de site te gaan waar ik naar verwees eerder al in bericht 15
je klikt op notebook> aspire>1700 en je ziet vervolgens de drivers vermeld staan voor de XP
dan klik je op de downloadbutton van de chipset driver welke op de 3de plaats bevind ...
534fd08bdc322-Ashampoo_Snap_2014.04.17_14h56m43s_005_.png

als deze gedownload is dan dien je deze uit te pakken met een uitpaktool zoals 7zip of winzip
als deze uitgepakt is verkrijg je een map , deze map open je ..
klik in deze geopende map dan op de setup.exe om deze chipsetdriver te installeren ..
534fd1ef846c4-Ashampoo_Snap_2014.04.17_15h00m15s_007_.png


**eigenlijk snap ik dus niet waarom dat jij je bezig houd met XP !!
aangezien de support er van stop gezet werd !!
 
Ik ga nog eens proberen wat u aanduid , en wat betreft XP daar kan ik toch niets anders opzetten omdat het geheugen te weinig is .
 
ja wel je kan daar makkelijk linux mint ,of linux puppy op kwijt werkt goed dan
 
Ja maar die heb ik juist niet?
 
Als ik een van die bestanden er op zet dan denk ik omdat mijn Hobby elektronica is verschillende bestanden niet meer open krijg en met XP wel .
 
Halo EMI ik heb die .http://www.acer.be/ac/nl/BE/content/drivers geopend en alles gaat goed , als ik het stuurprogram wil openen dan loopt de muis vast en ik zie dan de zandloper draaien dan moet ik terug herbeginnen maar dat blijft altijd zo ?

Ik heb de reacties in dit topic eens allemaal gelezen. Wat ik in de reacties niet terugvind is om ook de nodige service pack's 2 en 3 te installeren. In servicepack3 zit servicepack2 al bij gentegreerd en hun je hier downloaden.
Kies in het menu om SP3 te downloaden en niet te installeren via update.
Sla het .exe bestand op en voer het daarna uit.
Alhoewel de ondersteuning voor XP na 8 april gestopt is, zal je nog altijd de nodige updates krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Halo carfran ik heb gedaan wat u schreef , maar als ik dat opstartte dat ging goed maar dan kreeg ik te lezen Kan de verwachte productversie niet vinden op het systeem?

---------- Bericht toegevoegd op 17:44 ---------- Vorige bericht was op 15:48 ----------

Wat ik ook nog voor krijg als ik AVG Free wil downloaden dat gaat in het begin , dan zie ik staan Kan entrypoint van procedure Encodepointer niet vinden in dll.Bestand Kernel32.dll.

---------- Bericht toegevoegd op 15:28 ---------- Vorige bericht was op 17:44 ----------

Halo vanaf dat ik terug moest opstarten maar dan zonder Net aangesloten zoals u beweerde op nr8
Herinstalleer Xp dan weer en verwijder eerst de de systeempartitie.
En zorg ervoor dat de internetkabel verwijderd is! vanaf dat ik dat uitgevoerd heb maar dan zonder net aansluiting is alles nog slechter geworden ik mag doen wat ik wil , kan geen avg free of andere downloaden elke keer kom ik te lezen ( kan de verwachte productversie niet vinden op het systeem , dan ook nog Service Pack 2 ontbreekt , verder kan zijn upgrade niet vinden , ook als ik de andere versie wil downloaden Linux altijd de zelfde fout?



http://members.home.nl/wout.grotenhuis/WinXP-Home.html
 
Wat een problemen.
In welke versie is jouw Windows nu en heb je die soms zonder een antivirus te installeren met het internet verbonden?

Heb je geen andere computer en ook geen USB-stick?
 
Ik heb nog altijd versie xp home geinstaleerd en ik heb wel USB-stick?
 
Ik bedoel welke versie van ServicePack zit er nu in die PC?
 
je zal windows xp goed moeten laten lopen toch sp 3 moeten installeren
 
Laatst bewerkt door een moderator:
SP1 is dan ook de oorzaak dat je niks kan installeren buiten de servicepacks.

Is dit nu je enigste PC of heb je ook een andere PC via welke jij hier op het forum zit?
 
@vanschagen die heb ik al verschillende keren geprobeerd maar altijd de zelfde Fout?
@Abraham54 Ja ik heb nog een desktop ook met xp er op maar die gaat goed.
 
Ik heb dat al verschillende keren gedaan volgens 27 voorstel en nu ga ik het doen zoals u aanduid maar nu met een USB stik en afwachten?
 
En?
Is het nu gelukt?
Ik heb overigens jouw topic naar het XP-forumdeel verplaatst.
 
Ja het is gelukt bedankt aan iedereen die hiermede geholpen hebben , ik kan nu weer verder
vele groeten
 
Dat is mooi, succes verder ermee.

Ik weet niet of jij het al gekezen hebt, maar dit artikel kan je misschien op nieuwe ideen brengen: XP voor altijd
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan