• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Font in mail in OUTBOX

Status
Niet open voor verdere reacties.

perloc

Enthousiast
Lid geworden
27 jan 2014
Berichten
2.224
Waarderingsscore
3
Ik heb sinds kort Windows Live Mail.
Ik zou het font van berichten in de outbox willen (default) veranderen maar kan niet vinden waar.
Wie weet?

Mvg perloc
 
Vraag is verplaatst naar Internet, E-mail en Mesengers.

In de menubalk van Windows Live Mail klik je op het donkerblauwe tabblad (staat links van het tabblad Start)
Klik op Opties > Mail.
Op het tabblad Opstellen kunt u andere lettertypes, groottes en kleuren instellen.
 
Helaas porrelaar, je aanwijzing is niet te vinden. Laat ik even duidelijk zijn. Want ik geloof dat je mijn vraag niet goed hebt begrepen.
Ik maak een Email aan. Daar kan ik het font en de lettergrootte gewoon veranderen.
Dan druk ik op SEND. Het bericht veschijnt in de OUTBOX.
Als ik daar op dubbelklik opent de aangemaakte mail en staat de text in een ander font en een andere grootte.
DAT WIL IK VERANDEREN NAAR MIJN KEUS, want dat is de mail die de geadresseerde ontvangt.
MVG perloc
 
Het spijt me dat ik je in het begin niet goed begrepen heb. Ik meen je nu wel te begrijpen.
Ik heb een pc opgestart waar WLM 2011 op staat. Heb jij misschien de nieuwere versie: Windows Live Mail 2012?
Ik heb even een testmail naar mezelf gestuurd, opgemaakt met een viertal verschillende lettertypes en -groottes.
Toen ik die testmail ontving, zag alles er precies zo uit.
In mijn Outbox (Postvak UIT) staat bij mij nooit wat. Ik verzend mijn e-mails direct.
Daarom keek ik in de map Verzonden berichten (zal bij jou Send items heten). Ook daar was de opmaak gelijk gebleven.

Ik kan jouw probleem op mijn pc niet reproduceren en heb er dan ook geen oplossing voor.
Heb je al een testmail met veranderd lettertype en -grootte naar jezelf verzonden? Hoe zag die eruit toen die in je Postvak IN terecht kwam?
 
Ik heb versie 2009 van WLM.
Het letter type wat ik aanmaak (NEW) en naar mijn postvak verstuur is gelijk!!
Het letter type wat ik zie in de SENT items in verschillend en ik merk nu pas op dat het in hetzelfde lettertype is wat ik als antwoord heb ontvangen. Dat klinkt verwarrend: Als ik een mail ontvang is het verzonden bericht (dus SENT ITEMS) hetzelfde als wat ontvangen is. Als ik een bericht ontvang en ik beantwoord (REPLY) wordt bij openen het lettertype zoals ik wil.
Het klinkt allemaal erg ingewikkeld.
Wat ik wil, ongeacht of ik een nieuwe mail aanmaak, danwel een mail beantwoord, dat mijn antwoord het lettertype heeft van de mail editor. Deze definitie lijkt me het duidelijkst. En dat is bij beantwoording niet zo.
In OUTLOOK EXPRESS (6) heb ik nooit dit probleem gehad. Ik heb sinds zeer recent WLM.
perloc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan