• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

doneren

OB1

Elite lid
Lid geworden
30 dec 2012
Berichten
5.862
Waarderingsscore
0
Hoi,

Ik weet dat er een optie tot doneren is via IBAN, maar zou het ook mogelijk zijn voor jullie om een donatie via SMS in te voeren?
Lijkt mij voor sommigen wat makkelijker. (niet dat ik het ga doen!)
 
ik waarschijnlijk wel :)

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk
 
Stuur eens een PB aan wilhelm. Dit soort dingen is al wel eens besproken, ook bitcoinaten, maar ik geloof niet dat er al iets aan gedaan is.
 
Zal ik straks (of morgen) wel even doen.

Verstuurd van mijn GT-S5839i met Tapatalk
 
Ik heb de PB verstuurd.

Verstuurd van mijn GT-S5839i
 
Na de PB van OB1 heb ik me verdiept in het ontvangen van SMS donaties. Het zou inderdaad een laagdrempelige manier van doneren zijn, maar helaas zijn de kosten hiervan simpelweg te hoog. De vaste kosten zijn 500+/jaar en dan zijn de kosten per donatie ook nog eens 50%-80% van het gedoneerde bedrag. Dit is zo extreem dat het invoeren van SMS-donaties alleen de betalingsprovider helpt.

Ik zal kijken of het donaten van bitcoins ingevoerd kan worden. Helaas is dit geen optie voor de gemiddelde gebruiker, waardoor een IBAN donatie voorlopig de enige optie blijft.
 
Paypal? Rekent volgens mij alleen een percentage van de betaling, dus geen extra kosten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oh ja PayPal, dat zal ik vandaag of morgen even toevoegen. Bedankt!
 
Kijk ook eens naar airmiles, die schijn je ook te kunnen doneren.
 
Ik ben benieuwd!
 
En een vorm van een premium account o.i.d.?
Waarbij je bijv. meer ruimte voor priveberichten en bijlagen krijgt, want 25 is weinig..

Send with mobile device
 
De PayPal donaties zijn helaas nog niet geregeld. Het aanmaken van een nieuw email adres (vereist voor PayPal) duurt langer dan verwacht, hopelijk is dit deze week nog klaar.

Ik zal eens vragen wat de andere teamleden van een premium account vinden.
 
Prima!
Ik ben benieuwd!

Send with mobile device
 
En weet je al meer?

Send with mobile device
 
PayPal donaties kunnen nu via NCFDonaties (at) gmail.com gestuurd worden.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan