• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

zoek goed programma om muziek te downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dolphin37

Gast
tja, ik ben een totale digibeet, weet hoe ik moet internetten maar
weet niet hoe ik nu muziek en films kan downloaden en welke programma
ik daarbij moet gebruiken, wie kan mij helpen zodat ik eindelijk iets kan
downloaden :rolleyes:
 
ik ga ervanuit dat het om legale downloads gaat gezien regel 13 van het forumregelement,

voor de beginner is edonkey/kazaa lite en dat soort progjes lekker makkelijk maar veel risico op corrupte downloads/virussen en andere shit.

ikzelf gebruik torrents en dat werkt met een progje, bittspirrit bijvoorbeeld of azarus , en trackers die het progje aansturen,, die download je eerst van een torrentsite, gaat sneller als de vorige opties en betere file's/kwaliteit.

dan zijn er nog nieuwsgroepen, heb ik geen ervaring mee maar schijnt ook leuk te lopen.

voor de genoemde progjes even googlen en je hebt ze.
 
13)
========
Er worden op dit forum geen tips, links programmas, handelingen en diensten aangeboden die in strijd zijn met de Wet of met goede zeden. Dit houdt onder andere in dat er geen zaken en posten worden gestart die duiden op illegaal gedrag. Cracks, warez, keychangers, downloaden van spellen/films, hacken, manieren om te spammen, cracken en andere zaken zijn niet toegestaan op het forum.

We mogen je niet helpen muziek te downloaden, maar als het om legale dingen gaat als delen van muziek (P2P)kan ik je Shareaza aanraden.

Dit is een gratis programma dat je kunt downloaden via
http://shareaza.sourceforge.net/

Pas op dat je niet een betalende versie te pakken krijgt. Er zijn nare lui die 2,50 vragen per telefoon oid...DIT IS NIET NODIG...Shareaza is een gratis programma...

Bij Shareaza garanderen ze je ook dat je geen spyware en malware kunt krijgen...dus da's ook mooi meegenomen!

Succes:) Greetz! Maaikie
 
idd maaikie, dat regelementdeel bedoelde ik, maar ook op torrents en nieuwsgroepen kun je gewoon legale downloads vinden.

een auto is ook niet "fout" maar als je er verkeerde dingen mee doet is de bestuurder het wel ;)
 
bedankt voor jullie reacties
ga het vandaag proberen
ik weet dat illegaal downloaden niet mag maar wilde graag weten
wel programma ik nu het beste kon gebruiken :rolleyes:

fijne zondag
 
Mensen, dit soort dingen hebben we natuurlijk liever niet in het openbaar op het forum staan.

Als team kunnen we het verkeer van PM's natuurlijk niet tegen houden ;)

Slotje

:locked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan