• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geabboneerde agenda verwijderen iOS 7.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicj56

Vaak hier
Lid geworden
16 jul 2013
Berichten
881
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb al overal op het internet gezocht, maar kan nergens de oplossing vinden hoe ik nederlandse feestdagen kalender kan verwijderen... Is dit een bug of iets anders?
 
In iOS 7.1 is het mogelijk om nationale feestdagen automatisch in je agenda weer te geven. Wil je de officile Nederlandse feestdagen zoals Pasen, Pinksteren en Bevrijdingsdag zien, dan hoef je niets te doen. De feestdagenkalender staat namelijk standaard aangevinkt. Wil je liever niet de feestdagen zien, dan schakel je het als volgt uit:

Open de Agenda-app.
Tik onderaan het scherm op Agendas.
Vink de optie Nederlandse feestdagen uit.

Bron: http://www.iphoneclub.nl/325646/tip...etsenbord-felle-kleuren-agenda-lijstweergave/
 
Het gekke is dat ik die niet heb.
 
In iOS 7.1 is het mogelijk om nationale feestdagen automatisch in je agenda weer te geven. Wil je de officile Nederlandse feestdagen zoals Pasen, Pinksteren en Bevrijdingsdag zien, dan hoef je niets te doen. De feestdagenkalender staat namelijk standaard aangevinkt. Wil je liever niet de feestdagen zien, dan schakel je het als volgt uit:

Open de Agenda-app.
Tik onderaan het scherm op Agendas.
Vink de optie Nederlandse feestdagen uit.

Bron: http://www.iphoneclub.nl/325646/tip...etsenbord-felle-kleuren-agenda-lijstweergave/

Dit klopt inderdaad, maar daarmee worden ook alle NL feestdagen enz uitgeschakeld (paars) ik wil enkel Ramadan, Suikerfeest e.d. uitschakelen. Het is opmerkelijk dat men deze feesten standaard invoert; 95% van de bevolking heeft er niks mee.
NT
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan