• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows installer foutcode 1635

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickspruit

Nieuw lid
Lid geworden
18 apr 2014
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Laatst probeerde ik League of Legends te downloaden, maar toen ik het eenmaal gedownload had en probeerde te installeren kreeg ik foutcode 1635 van Windows installer: ERROR_PATCH_PACKAGE_ OPEN_FAILED .

Ik heb al meedere sites afgezocht maar nooit echt een goede oplossing kunnen vinden en ik hoop dat hier iemand me kan helpen.

alvast bedankt

ps. mijn pc draait op windows 7
 
Van de officile site gedownload of via torrent of nieuwsgroep?
 
officile van leagueoflegends.com
 
vanaf deze site dus ...http://signup.leagueoflegends.com/en/signup/redownload
5351669aa0880-Ashampoo_Snap_2014.04.18_19h52m57s_003_.png

heb je de juiste taal /land keuze ingegeven .

** de installer werkt gewoon niet ...ik kon deze wel ophalen maar zelfs met een rechts klik er op om deze uit te voeren als administrator hielp dus niet ...
de installer heeft dus een fout !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
toen ik hem uitvoerde kreeg ik foutcode 1635, ligt dat dan aan league?
 
het is zelfs zo dat sinds ik de installer heb aangeklikt mijn processor steeds tegen de 100% aanloopt met resultaat dat ik soms niets meer kan doen op de pc ...
volgens mij ligt dit duidelijk aan deze installer want daar voor was hier niets aan de hand !

53516ce30a549-Ashampoo_Snap_2014.04.18_20h13m40s_001_.png


via taakbeheer kan ik dit zelfs niet afsluiten want krijg dan de melding dat windows dan niet meer kan gestart worden ...

53516f0999dad-Ashampoo_Snap_2014.04.18_20h28m47s_002_.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
effe hierop verder gaan betreffende de installer ,
wel deze kon zelfs niet verwijderd worden via rechts klik en verwijderen uit de download map..
telkens ik deze aanklikte met rechts om deze uit de download map te verwijderen sloeg de pc vast de proccessor zat dan op 100%
de enige optie om deze installer te verwijderen was om een image van 1 week oud terug te plaatsen ..
al bij al loopt de proccessor nu terug normaal en komt deze haast niet meer boven de 45%
 
Scan anders eens de installer net zo goed is de site gehackt..

Verstuurd van mijn GT-S5839i
 
ik scan elke installer die ik download , ook deze gaf niets aan ...
denk dat deze pas actief werd indien je hem opstarte .
 
Daar heb ik geen last van. Ik krijg als ik de download wil uitvoeren de foutmelding : Dit installatiepakket kan niet worden geopend, neem contact op met de fabrikant van de toepassing om er zeker van te zijn dat dit een geldig Windows installer pakket is
 
is er geen patch voor uitgegeven op die site?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan