• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

tablet kan niet meer aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar als 2e mailadres om te kunnen recoveren is een nepadres opgegeven.
 
Met de alternatieve methode kan je ook met een oude wachtwoord reanimeren.

Ook nooit op de pc naar google play geweest?
Of de account/gmail gesynced/geactiveerd op een mobiel?
Youtube account(gekoppeld met gmail)?
Google+ of misschien via een van deze diensten(weet niet zeker of het lukt)? http://www.google.nl/intl/nl_nl/about/products/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Allemaal niet. :( gmail account is destijds enkel gemaakt om de eerste keer mee aan te melden op die tablet.

Heb nu een bijkomend probleem, het fabrieksherstel is beschadigd. Als ik die uitvoer krijg ik zo'n groen Android kereltje te zien wat op zijn kant ligt met een opengebroken buikje. Toestel is natuurlijk net buiten garantie en zo lijkt ie ook nog rijp voor de vuilbak. :surrender
 
Allemaal niet. :( gmail account is destijds enkel gemaakt om de eerste keer mee aan te melden op die tablet.

Heb nu een bijkomend probleem, het fabrieksherstel is beschadigd. Als ik die uitvoer krijg ik zo'n groen Android kereltje te zien wat op zijn kant ligt met een opengebroken buikje. Toestel is natuurlijk net buiten garantie en zo lijkt ie ook nog rijp voor de vuilbak. :surrender

Herkent windows de Tablet nog?
 
Ja, maar geen gegevens erop.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G525-U00 met Tapatalk
 
Er staat letterlijk niets? Wel mapjes?
 
Allemaal niet. :( gmail account is destijds enkel gemaakt om de eerste keer mee aan te melden op die tablet.

Heb nu een bijkomend probleem, het fabrieksherstel is beschadigd. Als ik die uitvoer krijg ik zo'n groen Android kereltje te zien wat op zijn kant ligt met een opengebroken buikje. Toestel is natuurlijk net buiten garantie en zo lijkt ie ook nog rijp voor de vuilbak. :surrender

Ik weet daar de oplossing voor:
Druk op de aan knop en tegelijk op de folume knop boven. Als dat niet werkt moet je onder proberen.

Verstuurd vanaf mijn iClock c7
 
cold boot of soft reset heet OB1 al gegeven.
 
We gaan er morgen mee terug naar de winkel in goede hoop dat de winkelier toch nog wat kan fixen. :(
 
Bij de Vodafone winkel kunnen ze dat wel.

Verstuurd van mijn GT-S5839i
 
Vodafone winkel? Dat kennen de Vlamingen niet hoor.. :unknown:
 
Trololol. T-mobile? Xd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan