• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows Life Mail uninstallen

Status
Niet open voor verdere reacties.

perloc

Enthousiast
Lid geworden
27 jan 2014
Berichten
2.224
Waarderingsscore
3
Hoe kan ik Windows Life Mail uninstallen?
Niet te vinden in Add/Remove Programs en Windows components.
MVG perloc
(WinXP Prof)
 
Nu heb ik Windows Live Mail wel verwijderd maar hoe zit dat nu met de mails daarin?
Ik heb Outlook Express weer genstalleerd, maar de mails van W. Life Mail zijn daar niet in terug te vinden. Wel degenen die voor de tijd van W. Life Mail zijn gestuurd en ontvangen.
Hoe krijg ik die weer in Outlook Express?
MVG perloc
 
Een half antwoord op mijn vraag. Dus ik zou naast W. Life Mail ook Outlook Express moeten hebben.
En ik begrijp dat je dan vanuit WLM zonder meer naar OE kan transporteren?
En laat ik duidelijk zijn: ik wil OE en niets anders. Ik heb geen zin om met een ander programma me weer een hoop ergernissen en ontevredenheid op de hals te halen. Ik kan mijn tijd beter besteden. Ik ben best tevreden met OE, het enige vervelende is dat drammen om de mails te squeezen.
MVG perloc
 
Bedankt voor antwoord.
Ik kon niet eerder reageren omdat Internet er vele dagen heeft uitgelegen. Vanmiddag pas is een kerel van de plaatselijke server komen kijken en heeft het modem weer opnieuw genstalleerd. En nu doet ie het weer. Volgens hem ligt dat aan de fluktuaties van ons el. net. Dat lijkt me onzin want we hebben een UPS waar alles op draait. Maar afgezien daarvan:
Ik heb life mail weer genstalleerd naast OE. Nu heb ik in ieder geval de mails weer terug die in Life mail zijn in- en uitgegaan.
Ik kan de mails exporteren met 2 opties: 1. naar MS Exchange en 2. naar Life mail. Wat kan ik met MS Exchange? Wat heb ik daaraan en kan ik dat importeren in OE?
MVG perloc
 
Ha Perloc, weer terug op dit forum!
Hoe komt het dat je nog O.E. hebt?
Als je EMClient ophaalt http://www.emclient.com/ kan je op het laatst aangeven van welk oud emailprogramma gegevens gemporteerd moeten worden.
Wel moet je dan het adresboek van je oude progr. naar je nieuwe importeren. Vervelend is dat er vaak ged.. is met zo'n adresboek.
 
Najsnarf: OE doet wat ik wil. Ik heb W. Life mail geprobeerd maar dat had verschillende dingen die ik niet prettig vond. Ik zie geen reden te veranderen. Helaas zijn een aantal mails blijven "hangen" in WLM en ik zie niet direct kans om die naar OE over te hevelen. Upgraden gaat makkelijk, maar downgraden....
Ik hou het bij OE
MVG perloc
 
en dus ook met Windows XP of lager daar in Moz?
 
Ja, XP, en ik ben niet de enige op de wereld. XP werkt ook prima en ik zal Win7 of hoger moeten kopen afgezien van het feit van installatie met het gelazer van de drivers. Deze laptop is een oud beestje en ik weet niet of daar wel de goede drivers voor te vinden zijn. Toen ik hem kreeg (weggevertje) werkte WinXP niet. Die heb ik er weer op moeten zetten want er was verder niets bij. Installatie van XP was geen probleem maar ik heb weken zitten sukkelen om de sound genstalleerd te krijgen.
MVG perloc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan