• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laptop blijft hangen bij afspelen muziek/videos

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sairento

Gevestigd lid
Lid geworden
25 sep 2013
Berichten
336
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb dit probleem al een tijdje:

Bij het afspelen van muziek of videos blijft de laptop even hangen voor 1 a 2 seconden. Het lijkt net of er dan even storing is, want je hoort hem dan even ratelen en daarna speelt die weer verder af. Het gebeurt om de 5 a 10 minuten denk ik, en het gebeurt niet bij andere zaken, ook niet als ik een spel speel.

Weet iemand misschien wat het probleem is? De laptop is ongeveer 3 jaar oud, en doet het nog enigszins prima naast dit probleem.

Mvg,

Sairento
 
Wordt jouw laptop warm? Dus, komt er (erg) warme lucht uit en is de onderkant warm?

Verstuurd van mijn GT-S5839i
 
Heb jij speciale codecs genstalleerd om video te kunnen bekijken?
Welke software gebruik jij om muziek en video af te spelen?
 
Laatst bewerkt:
Muziek en video`s bekijken of luisteren, is dat offline of online!!. Als het online is kan het aan de buffering liggen door ADSL(meerdere gebruikers op dat moment), maar bij glasvezel niet, bij offline indd codecs updaten.

Schilder
 
-De Laptop wordt vrij warm ja, maar dat kan ook komen omdat ik vanaf mijn bed kijk. De oplader wordt ook erg warm. Maar streams blijven niet hangen (qua Twitch) als ik die op bed kijk. Alleen videos en muziek.

- Ik gebruik Windows Media Player om muziek of videos te kijken, of ik ga naar een site zoals youtube om een video te kijken.

- Het is offline en online.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan