• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

geluid bij ontvangst e-mails instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gigobert

Gewaardeerd
Lid geworden
12 okt 2010
Berichten
1.086
Waarderingsscore
0
Op mijn nieuwste notebook mis ik een riedeltje bij binnenkomende e-mails zoals ik wel heb op mijn oude pc. Dus post komt zonder geluid aan.
Gluidskaart etc werkt goed. Vraag hoe en waar kan ik instellen welke riedeltjes worden afgespeeld bij ontvangst mail ?
Ik draai W8.1 met Thunderbird en heb een viertal verschillende mail accounts.
 
Ga in Thunderbird naar het menu Extra en dan Opties.
In het tabblad Algemeen kun je het geluid aanzetten en kiezen voor een eigen geluid.

In sommige gevallen wordt het standaard .aif bestand niet afgespeeld. Het advies is dan om een eigen geluid te gebruiken.
 
Ha Gollem, alweer dank je wel !
Allereerst bleek ik geen menu balk te hebben aangezet bij mijn Thunderbird. Inmiddels gedaan en daarna volgens je instructies, simpel de opties voor geluid gevonden.
Volgens mijn zoekprogje heb ik domweg geen enkel *.aif filetje aan boord van mijn nieuwe asus notebook. Heb dus een keuze gemaakt uit de vele .wav files in de C:/windows/medis map en dat blijkt nu goed te werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan