• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ventilator Acer Aspire x1700 draait continue op volle toeren!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolstoel

Junior lid
Lid geworden
29 jan 2014
Berichten
69
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb een Acer Aspire x1700, waarvan de ventilator direct na het opstarten op volle toeren draait. Dit blijft hij, ook al heb ik niks geopend o.i.d. de hele dag doen. Soms 'bevriest' hij helemaal, dan moet ik de stroom eraf halen en hem opnieuw opstarten. Dit kan op elk willekeurig moment gebeuren, dus na 1 minuut na het opstarten of na 1 uur. Soms start ik hem op en draait de ventilator (uiteraard) hard, maar dan gaat hij in stappen steeds harder draaien. Dit zijn stappen van ongeveer 1 minuut. Hierbij loopt de snelheid echt ongelooflijk op. Dit allemaal terwijl ik niks (bijzonders) aan het doen ben. Ik gebruik de pc alleen voor tekstverwerking.

Wat kan het zijn? Terwijl ik dit aan het typen ben zijn er 88 processen in gebruik en een CPU van 2-4% en fysiek geheugen staat op 69%. Ik heb geen idee op dit veel is. Ik heb enkel deze site via Chrome open staan.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groeten John
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is er echt niemand die me hiermee kan helpen? Zit ik op het verkeerde deel van het forum?
 
Hoi,

Download
adwcleaner.png
AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.
  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren, door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Klik vervolgens op "Scan"
  • Klik vervolgens op "Verwijderen" als er items zijn gevonden.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op "OK"

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.
Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R1].txt
Post aansluitend de inhoud van dit log in je volgende bericht.
 
Ik denk dat er stof in jouw computer zit en dat de koeling niet optimaal is daarom misschien beste even de div temperaturen uitlezen.
dat kan met deze tool. mochten de temperaturen te hoog zijn de laptop uitzetten (helemaal uit) en de stofzuigerslang voor de ventilatiesleuven aan de zijkanten en misschien de onderkant houden zodat het stof uit de koelafdeling gezogen wordt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan