• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

installatie windows + keuze menu uit diverse programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

twanvz

Gast
ik wil een dvd gaan samenstellen waarop windows xp komt te staan + een aantal diverse programma's.

nu is het me al gelukt om een unattendend installatie te maken, zodat alle programma's mee geinstalleerd worden.

maar ik wil het liefst zelf kunnen kiezen uit de programma's. wat ik wil is dus als volgt:
windows wordt geinstalleerd,
vervolgens krijg je een lijstje te zien met beschikbare programma's die je aan kan vinken,
deze moeten meegeinstalleerd worden.

hoe realiseer ik dit?
 
Ik heb zoiets in het verleden al gedaan maar weet niet exact meer hoe ,zal het eens opzoeken.
 
Hallo Twanvz,
welkom op het forum ! :welkom:
hmm ik wee tniet of ik mag verdergaan op dit topic, omdat het misschien tegen het forumregelement is om zo'n dingen te maken en er over te posten, maar daar beslis ik niet over he :)
 
nee is niet illegaal, om je eigen legale windows versie een unattended cd te maken voor jezelf.
 
dat heb ik hier op een DVD staan :)

heb ik ooit een keer van het net geplukt :ph34r:

geen flauw idee hoe het werkt ...

greetz nassan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan