• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Problemen met mijn hotmail op mijn ipad

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gewaardeerd
Lid geworden
16 jun 2008
Berichten
1.201
Waarderingsscore
1
Wij hebben sinds vorig jaar november een nieuwe laptop (ASUS met windows 8 erop) en sinds vorig jaar juli heb ik een nieuwe ipad (mini) van Apple. Er stond een icoontje op van mail (die was standaard) en mijn zoon heeft me geholpen om het te installeren. Het was allemaal goed gegaan, mijn mails kwamen gewoon binnen. Tot ik op een gegeven moment mijn wachtwoord van mijn e-mail moest veranderen. Sinds die tijd heb ik de hele tijd problemen. Het is deels opgelost, maar sinds vorige week kan ik opeens niet meer in mijn mails komen op mijn ipad. Ik krijg de melding dat ik mijn adres en wachtwoord moet invullen en als ik dat doe (met het goede wachtwoord), dan krijg ik de melding dat mijn wachtwoord onjuist is. Ik heb vandaag van iemand gehoord dat ik mijn Hotmail moet synchroniseren van de computer naar de ipad. Maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen.
Ook wil ik weten of het mogelijk is om op je ipad je hotmailaccount te verwijderen en even later weer toe te voegen?
Wie kan me verder helpen? Ik zou er erg blij mee zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan