• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Netflix reclame banner.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bukmuk39

Gevestigd lid
Lid geworden
24 dec 2013
Berichten
225
Waarderingsscore
0
Ik zie in m'n browser heel vaak zo'n Netflix banner op diverse sites verschijnen.
Hoe kan ik dit blokkeren??? En is het ook mogelijk specifiek die Netflix banners te blokeren??
Ik vind het nogal irritant, ik hoef dat Netflix (voorlopig nog) NIET.
Ik wordt strontziek van die Netflix reclame overal.
netflx_banner.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet de Netflix reclame op zichzelf.

Send with mobile device
 
Advertenties blokkeren kan met browser plugins als Adblock.

Die netflix reclame ziet eruit als een pop-up (pop-over?) en dergelijke uitingen zijn voor mij lang geleden de voornaamste reden geweest een ad-blokker te gebruiken. Reclame op een website snap ik maar heb geen zijn eerst allerlei dingen weg te moeten likken voor ik de daadwerkelijke inhoud kan bekijken. Dat is echt een probleem dat door de reclame industrie is veroorzaakt.

Bijkomend voordeel is trouwens dat je minder hoeft te wachten omdat websites sneller ingeladen zijn, en dat je systeem iets minder gevoelig is voor malware die bij ongure reclame wordt meegestuurd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan